Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sisco4life schreef:Volgens mij kan je er dan beter een ruin bijzetten, die zijn minder dominant. Een andere hengst zou altijd nog gaan vechten om te zien wie de baas is geloof ik... Veulen zal ik er al helemaal niet bijzetten, heb filmpjes gezien waarbij de hengst zo'n veulen doodbijt omdat hij de merrie wil dekken. Nu is er natuurlijk geen merrie bij maar het lijkt mij erg link..

loveRoes schreef:Ik zag dat iemand op t idee kwam om er een ruin bij te zetten maar dat kan je volgens mij beter niet doen, want een hengst is van hogere 'rang' dan een ruin dus die hengst wil dan de baas zijn over de ruin en dat kan al helemaal verkeerd aflopen. 2 hengsten samen is best mogelijk hoor, ze hebben dezelfde 'rang' dus de een zal minder snel over de ander de baas willen zijn. ik heb laatst ook een mini hengstje bij een jaarling hengst gezet echt een leuk gezicht! die jaarling maar rennen en die kleine met zijn kleine beentjes er achteraan! echt spelen was het! ik zou het gewoon eerst voorzichtig uitproberen en er bij blijven om te kijken of het klikt! succes