Nu is hij alleen zoooooo sloom geworden. Niet te geloven! Vanmorgen in het bos, kreeg ik hem haast niet vooruit. Op een gegeven moment liet ik hem aan de lange teugel lopen en toen leek het wel als of ie in slow motion liep
.Voorheen op het pension was hij veel voorwaartser.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Hij heeft het trouwens wel goed naar zijn zin op de nieuwe stal. Hij loopt niet als een gek te rennen door de wei of wat dan ook. Lijkt eerder vast te staan met z'n hoofd in het gras
.Hij oogt ook niet unhappy. Tijdens onze buitenritten heeft hij vrolijk z'n oortjes naar voren staan.
. 'k ga zo weer naar hem toe. eens kijken of ie vandaag zin heeft
. heb namelijk nadat ik dat berichtje had geplaatst, naar de ruitersportzaak gebeld, vanwege het niet goed bevallen van mn nieuwe zadel (voor mij persoonlijk dan). heb net m'n zadel mogen omruilen en dus ff gereden om het uit te proberen. wel met zweepje erbij en toen liep ie goed. zodra het vanavond wat koeler is, ga ik langer rijden. tis nog even afwachten dus hoe dat ie zich gedraagt
wel zweepje erbij, die ik maar een enkele keer heb moeten gebruiken om licht aan te tikken. ik denk dat hij gewoon al z'n energie kwijt is door z'n lichaamsbeweging in de wei. komt helemaal goed met m'n knollie