Allergie of gewoon irritatie ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cahill

Allergie of gewoon irritatie ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 05:06

Weet niet waar ik dit moet plaatsen maar het gaat wel over de omgang met paarden.

Het lijkt erop dat ik allergisch ben voor paarden of gewoon een irritatie heb. Probleem is, ik krijg allemaal van die 'brandnetel plekken' op mijn onder armen. Het kriebelt erg maar zodra ik mijn armen was met zeep dan gaat het gauw weer weg. Wat het vreemdste is, ik heb het alleen bij mijn jongste pony....niet bij de andere!!!!! Natuurlijk kan ik ook mijn armen bedekken, door een trui te dragen maar daar is het nu nog te warm voor.
Iemand anders die dit ook heeft?

:wave:

diddletje

Re: Allergie of gewoon irritatie ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:33

heb er zelf geen last van maar een collega van mij was wel allergisch voor paarden.
misschien eens allerfree oid bij de drogist halen en kijken of het verschil maakt? je zou altijd voor bevestiging zon scrath-test bij de arts kunnen doen

Tinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:46

Ik heb er zelf ook geen last van. Maar je kunt altijd even langs de huisarts gaan.
Het lijkt me niet dat je allergisch bent, vooral omdat je het alleen bij je jongste pony hebt! Of misschien draagt hij wat met zich mee? Luizen?

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:44

hoi ik heb het ook gehad in mini maat hoor ik heb er oriflame potje (volgens mij ordinaire vaseline) opgesmeerd voor ik naar de paarden ging...