Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeanine84 schreef:Lekker laten lopen! En als het niet meer klikt met de merrie en de jaarling, zorg dan dat de jaarling ergens komt te staan waar ze vriendjes heeft! Zo'n jong dier hoort niet op stal
), maar ze moeten ook wennen aan op stal staan. Mijn paarden gingen altijd 's nachts op stal, van jong tot oud. Ze stonden lekker warm, droog en ze kregen er hun eten. Ik merkte dat ze het prettig vonden en ik sliep er ook beter bij.
... Jeanine84 schreef:Lekker laten lopen! En als het niet meer klikt met de merrie en de jaarling, zorg dan dat de jaarling ergens komt te staan waar ze vriendjes heeft! Zo'n jong dier hoort niet op stal
CalvinM schreef:Wij hebben vandaag het jonge grut ook naar binnengehaald hoor. Mocht het vannacht echt noodweer worden dan hoeven we ze tenminste niet nog naar binnen te doen. Bij ons zijn ze ook wat druk nu hoor, terwijl ze het hele winterseizoen s'nachts binnen staan. Niet druk om maken!
Ja was wat bezorgd... Wil niet dat haar iets overkomt he... Ze is tenslotte niet van mij.