wij waren vanplan vandaag weer lekker te gaan springen, alles klaar gezet, halstr gepakt en naar de wei gegaan. En ja hoor..
angel loopt weg, we hadden al een bakje snoepjes bij, maar ze wilde gewoon niet. We hebben heel de tijd echt heel rustig gedaan en gewacht tot ze kwam, we wilde niet dat ze van ons won, dus we bleven proberen, na 1 uurtje hebben we biks gepakt, en nee hoor
mevrouw bleef maar wegrennen als we haar halster om probeerde te doen. Ik zag ook ondertussen dat ze een best wel groote wond had met kleine sneetjes ernaast op haar achterbeen. Ik wilde haar dus echt pakken. Na 1,5 uur maar de springspullen opgeruimd, en opnieuw biks gepakt en weer geprobeert. en nee hoor. ze kwam wel maar als we het halster om probeerde te doen sprong ze weer weg. Na 2 uur waren we het echt zat, 1. het was zo warm en 2 we hadden echt zin om te gaan springen maar mevrouw angel dus blijkbaar niet
, we probeerde haar eerst maar in een hoekje van de wei te lokken, maar de wei is zoooo groot
. ze rende elke keer weg, dat had dus geen zin. ook nog elke keer geprobeert zodat ze niet weer verder naar achter kon, maar dat hielp ook niet, ze is natuurlijk 5x zo snel als ons. We zijn eerst naar de camping gegaan en daarna weer terug. gelukkig kwam me vriendin me te hulp, za denken dat dat ze eten krijgen dus ze liep de kleine wei in, maar omdat dat best wel gevaarlijk is met de kleine geitjes hebben we haar maar in stal gelokt, en de wond schoon gemaakt, daarna mocht ze wel weer de wei in . dus na 2,5 uur eindelijk gevangen. wie heeft de tip zodat ze wel komt als ze zo eigenwijs is????(zonder bang te maken.)
groetjes danielle & esther
toch?
gebruijen!