Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jelleee schreef:Bitloze menners, geen idee waar ik die vandaan moet halen. Er zijn maar heel weinig menners die bitloos rijden, wat ook heel logisch is. Menners met verstand van zaken gaan in ieder geval niet bitloos mennen. Je mist gewoon een stukje communicatie en ik ga die gok gewoon niet nemen. Als mijn pony onder het zadel had gelopen had ik het wel geprobeerd.
Ja ik doe regenmatig gewoon in de wei even het bit in en uit, en daarna belonen met een snoepje oid.
Hannah_Menno schreef:Jelleee schreef:Bitloze menners, geen idee waar ik die vandaan moet halen. Er zijn maar heel weinig menners die bitloos rijden, wat ook heel logisch is. Menners met verstand van zaken gaan in ieder geval niet bitloos mennen. Je mist gewoon een stukje communicatie en ik ga die gok gewoon niet nemen. Als mijn pony onder het zadel had gelopen had ik het wel geprobeerd.
Ja ik doe regenmatig gewoon in de wei even het bit in en uit, en daarna belonen met een snoepje oid.
Want?