Mijn shetje van 4 staat nu (even) alleen in de wei. Er lopen wel 4 geitjes bij, en binnenkort komt er nog een shetlander. Ze is eergisteren gekomen, maar ze hinnikt de hele dag. Weten jullie waarvan dat komt?
Imaginaerum
Geplaatst: 26-06-09 12:58
Dat zou best wel eens kunnen ja. Mijn pony is ook gewend om met anderen te staan, toen ze 5 minuten alleen moest staan op een andere stalling flipte ze al helemaal.
Pebblesther
Geplaatst: 26-06-09 13:01
Als ze eergisteren pas is gekomen kan het ook best zijn dat ze nog even moet wennen aan een andere omgeving. En inderdaad omdat ze er als enige pony staat. De pony van mijn zusje staat nu bij de nieuwe eigenaar ook met een geit in de wei maar daar heeft ze helemaal geen gezelschap aan. Ze vindt die geit maar niks. Nu ze weer een pony-vriendje heeft is ze weer helemaal vrolijk.
als ze gewend is om met verschillende pony's samen te staan is het normaal dat ze in een nieuwe omgeving steeds op haar vriendjes roept. Mijn merrie staat ook steeds met 3 andere paarden op de weide, zet ze even alleen en ze rent en roept de hele tijd. Zelfs een vreemd paard kan haar niets schelen. En eentje dat 2 dagen voordien erbij gezet is, wordt gewoon omver gelopen. 't zal wel beteren als ze wat er wat langer staat of een nieuw vriendje krijgt
ik denk ook dat het daar van kan komen. ze zal zich ondanks de geiten eenzaam voelen. Geiten zijn geen vervanging voor een ander paardje als gezelschap. Goed dat er nog een paardje bij komt te staan binnenkotr dus
ik heb nu 4 paarden hier staan en zodra er 1 weg is beint de rest te gillen!!! idioot af en toe en ook echt onzinnig mja ze houden van elkaar denk ik!! hahah
het is denk ik heel normaal dat jouw paardje zoveel hinnikt. ze is alleen en in een vreemde omgeving. geef haar veel afleiding. lekker poesten en knuffeleen en veel hooi. hopelijk komt het snel goed al s de andere shetlander erbij is!!
Loves_Pony
Geplaatst: 27-06-09 12:08
Ik denk ook dat ze zich een beetje alleen voelt. Want de geitjes hebben elkaar... Gwenn.