Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anne Marie schreef:In de wei bij hem gaan zitten. Verhalen vertellen, zodat hij aan je stem went, af en toe wat lekkers toestoppen, je zult zien dat je heel snel beste vrienden bent! Houd het rijden ook leuk, zeker de eerste tijd niet te veel vragen. Zie het als elke gezonde relatie, als je net een nieuw vriendje hebt duik je er ook niet meteen het bed mee in...
deze tip ga ik ook onyhouden!!
Damariis schreef:ik zou hem lekker aan het halster een stukje mee naar buiten nemen. veel aanrakingen en praten tegen hem, kijken hoe hij op bepaalde dingen reageerd. heb ik bij al mij nieuwe pony`s gedaan en werkte super
Judje schreef:Een aantal berichten zijn verwijderd, die over de join up gingen. Er zijn voldoende topics op [NH] Natural Horsemanship te vinden over join up te vinden en in dit topic is het offtopic.
@TS: omdat er veel gebruikt wordt van de zoekfunctie kunnen nieuwe berichten alsnog handig zijn voor de gebruikers die zoeken via de zoekfunctie, ook al is het voor jou niet nuttig meer.
Ik las dat je aangaf dat je de tips, die nu gegeven werden nutteloos vond, omdat jij er al uit bent en daarom gaf ik aan waarom die berichten nog wel nuttig kunnen zijn.