Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daar ik het nog nooit ECHT gezien heb! en dan kijk ik naar de situatie!! alvast bedankt!!!
). alsje een keer je stem verheft dan denkt het paard ook wel ff na
en ben ook niet bang geef ook duidelijk aan wat wel en niet mag (heb met hengsten en veulens gewerkt dus dan moet dat zowiezo hihi) maar ze trapte allemaal nooit! of als niet gericht naar iemand
ik zie ze maandag weer dus, weet ook niet of het wekelijks voor komt...maar het schijnt wel eens te gebeuren. dravergekkie schreef:poes vind je reactie wat overdreven , met rijp voor de slacht.
wie weet wat dit paard ooit heeft meegemaakt ?
Ts heb je het idee dat het paard het uit angst doet of gewoon 'boos' ?
Kijk eerst eens waarom en op welke momenten hij dit doet , dat kan al veel meer zeggen.
Pieder schreef:Ik weet nog dat mijn ons eerste veulen op een dag ineens omhoogkwam en naar mij uihaalde. Ik heb haar in een reflex een enorme trap terug gegeven (schrok me een hoedje nadien) maar ze heeft het nooit meer gedaan dus uiteindelijk was het wel de beste reactie. Ga maar na hoe paarden met elkaar omgaan, dat is ook alles behalve zachtzinnig. Gewoon duidelijke en op het juiste moment (dus binnen de seconde na haar reactie) reageren is het beste. Heb je later alleen maar baat bij.
maar als... we w88 af.
zoek alleen de beste oplossing daar ik hem niet nog meer wantrouwen naar de mensheid wil geven
en ik zelf niet int ziekenhuis wil liggen want ..nja hij is behoorlijk sterk
Als een paard dan nog gericht gaat trappen, zou het echt einde verhaal zijn bij mij. Daarmaa wil ik niet zeggen dat dit paard hopeloos is, zeker niet! Ken genoeg paarden die een enkele keer net niet of net wel raak sloegen en toch hele fijne dieren zijn.
gelukkig dat hij reagerede op de druk van de lijn! anders wassie weg gerent met touw en al