JOEPIE!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reggue

JOEPIE!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 16:37

Mijn oude paard Hotshot was weg,daar had ik best veel verdriet van. NU KRIJG IK EEN NIEUWE! Een heel donkerbruin Nederlands warmbloed,die Rambo heet! Hij is vrij pittig,maar stout kan ik hem niet noemen. Eerst wilde mijn vader een connemara pony kopen,MAAR IK WIL GEEN PONY! Trouwens,op het moment is Rambo het enige dat ik wil! Hij staat in een weiland,dat we van een oudoom van mij gekocht hebben,en ere een stal op gebouwd.
RAMBO,JE BENT DE LIEFSTEEEEEEEEE!!!
:D :D :D *D *D *D O:) O:) }:) }:) *\o/* :# :#

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:16

Jij gaat voor het record onnuttige topics? }>

Lees eerst de beschrijvingen van de fora eens waar je je topics plaatst. Dit is al je tweede topic op Omgang en Paardengedrag, en het tweede topic wat hier niets mee te maken heeft.
Daarnaast is je schrijfstijl (met hoofdletters) héél erg storend en denk ik niet dat je veel mensen boeit op de manier dat je schrijft.

Ga eens een weekje meelezen op bokt, zonder wat te plaatsen, en kijk hoe andere mensen zich gedragen hier. Wellicht dat je er wat van kan leren! :)

Tot die tijd tem ik even op dit topic, dan kan hij dicht, denk ik :=

PDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:21

Proficiat met Rambo.
Ben nieuw hier en kwam erop via een heel andere vraag. Maar heb als hobby fietsen en dan meestal naar paarden kijken en op foto zetten. Dus miss kom ik nog wel met vragen over gedrag van paarden enz.. Rijden erop doe ik zeker niet. :D

Judje

Re: JOEPIE!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:52