ruin rijd in het niets

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicolailover

ruin rijd in het niets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 19:58

heey,

ik was vandaag mijn ruin aan het poetsen.
hij heeft bijna altijd heeft hij zijn penis eruit.
dus ik gewoon poetsen gaat die er ineens nog verder uit,
en duwt hij hem strak tegen zijn buik aan.
daarna deed hij zijn kont heel ver naar boven het leek wel of hij op zijn tenen ging staan.
toen begon hij zeg maar te rijden in het niets
toen deed hij zijn penis weer naar beneden en kwam er een beetje grijzig vocht uitgedruppelt.
toen zuchte hij en ging weer normaal staan.

wat kan dit zijn geweest want hij is ruin.

gr nicole

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:01

whuha maak er even een plaatje van :D :D
misschien was die een beetje **** ofzo hier springt een ruin ook af en toe wel eens op mijn merrie, njha dat probeerd die ;)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:17

Tja.......Ik heb erg levendige fantasie en zie het dus voor me........... :D
Ik denk ook dat hij laat maar zeggen errug opgewonden was..... _O- . Ik heb ooit een hond gekend die hetzelfde deed, precies zoals jouw ruin.

blue_kim

Re: ruin rijd in het niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:14

mijn hengst doet het ook wel eens, ik zie het maar als een soort met zichzelf spelen :P hij was gewoon even heel erg opgewonden en moet dan even de druk eraf halen :P

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:17

Onze hengsten doen dit heel vaak, het is een vorm van zelfbevrediging, niks raars of engs, heel normaal gedrag. Op zich wel apart dat jouw ruin dat nog doet; is hij lang hengst geweest of kort geleden gecastreerd?

anoushka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:21

bij ons doen de ruinen het ook, en die zijn al lang geleden geruind whaha maar niks om je zorgen om te maken

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 09:22

hij id toen hij ongeveer 3 was gecastreerd en hij is nu 14.
maar weet iemand wat dat grijzige spul was wat er uit kwam.

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:23

Gewoon normaal mannen gedrag. ;)

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:23

nicolailover schreef:

Wat denk je zelf???? 8-) :+

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:28

HummerTime schreef:
nicolailover schreef:

_O-

wake up

je paard was gewoon met zichzelf aan het spelen.

Hij moet toch ook ergens ze behoefte vandaan halen.

Bij ons op stal doet de hengst t ook.

Hij moet toch ook ze zaakie legen

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:30

_O- _O- _O-

Sorry... ruinen zijn ook maar mannen :D
Blijkbaar vindt hij het poetsen erg lekker :D

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:36

HummerTime schreef:
nicolailover schreef:

nou het lijkt mij geen sperma te zijn, want hij heeft geen ballen meer want het is een ruin ;) ..

weet niet precies hoe dat zit, maar het zou misschien wel een klophengst kunnen zijn, dan is er dus één teelbal niet ingedaald. En teelballen maken zowel sperma als testosteron aan (veroorzaakt hengstengedrag). Maar weet niet of die ene bal nog wel sperma aan kan maken.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:39

Mwah........ is meer een kwestie van "de trein komt nog wel aan, maar er stapt geen volk meer uit" :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:41

LadyLynn schreef:
nou het lijkt mij geen sperma te zijn, want hij heeft geen ballen meer want het is een ruin ;) ..

weet niet precies hoe dat zit, maar het zou misschien wel een klophengst kunnen zijn, dan is er dus één teelbal niet ingedaald. En teelballen maken zowel sperma als testosteron aan (veroorzaakt hengstengedrag). Maar weet niet of die ene bal nog wel sperma aan kan maken.

Misschien wordt het tijd dat je je biologielessen eens opnieuw bekijkt?
sperma komt niet rechtstreeks vanuit de (bij)ballen. Het zaad wat er in zit natuurlijk wel, maar verderop in het traject wordt er nog vocht aan toegevoegd. Het is dus gewoon dat vocht wat er uit komt.
Net zoals gebeurt bij bijvoorbeeld een man die gesteriliseerd is :)
Laatst bijgewerkt door Achterom op 06-05-09 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:41

Dat wou ik net zeggen.

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:45

Wendy schreef:
LadyLynn schreef:

Misschien wordt het tijd dat je je biologielessen eens opnieuw bekijkt?
sperma komt niet rechtstreeks vanuit de (bij)ballen. Het zaad wat er in zit natuurlijk wel, maar verderop in het traject wordt er nog vocht aan toegevoegd. Het is dus gewoon dat vocht wat er uit komt.
Net zoals gebeurt bij bijvoorbeeld een man die gesteriliseerd is :)

dan wordt het voor jou tijd om even langs de hans anders te gaan én biologie :+ ... want in de teelballen (testes) worden wel degelijk zaadcellen aangemaakt (lees ; sperma) en daar wordt idd vocht bij toegevoegd wat vanuit de prostaat komt. Zaadcellen en vocht samengesteld noem je idd sperma, maar de hoofd onderdelen (de zaadcellen) worden in de teelballen aangemaakt, en daarvan kan er een niet ingedaald zijn bij een klophengst

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:47

LadyLynn schreef:
dan wordt het voor jou tijd om even langs de hans anders te gaan én biologie :+ ... want in de teelballen (testes) worden wel degelijk zaadcellen aangemaakt (lees ; sperma) en daar wordt idd vocht bij toegevoegd wat vanuit de prostaat komt. Zaadcellen en vocht samengesteld noem je idd sperma, maar de hoofd onderdelen (de zaadcellen) worden in de teelballen aangemaakt, en daarvan kan er een niet ingedaald zijn bij een klophengst

Waarom zou het een klophengst zijn?
Daar heeft de TS het volgens mij niet over gehad, dat haalde jij er bij.

Maar mijn punt is dus gewoon: ook al is het een ruin, er kan gewoon vocht uit komen. Dat is dus geen sperma.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:56

Wendy schreef:
Maar mijn punt is dus gewoon: ook al is het een ruin, er kan gewoon vocht uit komen. Dat is dus geen sperma.

Dat bedoel ik, staat soms ook op de trein "buiten dienst". :D

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:57

Maak je niet zo druk meid :P Zoals alle mannen zal hij op z'n tijd ook wel eens behoefte hebben, al kinkt dat misschien een beetje raar. Wat eruit kwam is gewoon zaadvocht. Zoals al genoemd is bestaat sperma uit zaadcellen en zaadvocht, aangezien het een ruin is kan hij geen zaadcellen meer aanmaken, maar nog wel zaadvocht, dat is dus wat je gezien hebt en het kan geen kwaad.

Mijn ruin doet het niet eens met zichzelf, die pakt gewoon de eerste de beste merrie en stopt m daarin :+

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:57

Wendy schreef:
LadyLynn schreef:

Waarom zou het een klophengst zijn?
Daar heeft de TS het volgens mij niet over gehad, dat haalde jij er bij.

omdat dat bij mij langs kwam in gedachte , ts vraagt wat er zou kunnen zijn, een 14 jarige ruin die op zijn 3 is gecastreerd vind ik apart als die zeg maar nog aan 'zelfbevrediging' doet. Die zou niet opgewonden kunnen raken van niks.. (als er nou een hengstige merrie voor zijn neus staat, dan kijk ik er niet van op dat zijn penis uitschuift)

Ik snap jou punt ook wel, het kan ook idd het vocht zijn waarschijnlijk (ik kan ook nergens terug vinden dat ik heb gezegd dat het sperma was wel ; "Ik geloof niet dat die ene bal nog sperma kan produceren)

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:59

Shahazai schreef:
Mijn ruin doet het niet eens met zichzelf, die pakt gewoon de eerste de beste merrie en stopt m daarin :+

*boink*

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:02

Shahazai schreef:

De mijne ook :')

En ik heb toen hij 2 was toch echt beide ballen er uit zien komen...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:03

HummerTime schreef:
nicolailover schreef:

geen sperma maar prostaatvocht....de prostaat doet het nog gewoon

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:18

Wendy schreef:
Shahazai schreef:

De mijne ook :')

En ik heb toen hij 2 was toch echt beide ballen er uit zien komen...

Ik heb het bij de mijne niet zien gebeuren, maar ik weet zeker dat ze er niet meer zijn en hij is ook al bijna 18 :P

meliciana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 11:34

Laatst was mijn merrie hengstig, en ging ze uitdagend voor mijn ruin staan, en hij liet hem toch ook maar mooi zien (niet dat het de moeite was :P ) voor de rest stond hij er als piet snot bij, alsof hij zelfs niet wist dat hij stijf stond. Vind het wel grappig om dat hier zo te lezen: een masturberende ruin. Mss vindt hij het leuk om van de "zweep" te krijgen, spanking....