Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marsaus schreef:Dit is wel een lastige situatie.. maar als de halflinger er geen moeite mee heeft zou ik me er niet echt druk om maken. Ja alleen wel wat jammer dat de hengst zo is geworden want het is wel veel leuker om met z'n 3 vriendjes te zijn dan met z'n 3 als je met z'n 3 ergens bent. Wel goed dat je de hengst een paar keer bij de shet weghaalt dat voorkomt al veel problemen.
aeolusnr1 schreef:inderdaat bij 3 paarden is er steeds eentje die het onderspit moet delven.
En ik zou ook zeggen zeker wel ruinen, je zoekt op deze manier zelf het probleem en maakt het voor de hengst eigenlijk echt niet makkelijk , en echt dit gedrag zal wel verdwijnen na het ruinen.
aerdenhout1 schreef:Je zegt het eigenlijk zelf al.....als je rust wil in je koppeltje dan moet je eigenlijk een even aantal hebben. Nu staat er altijd eentje buiten spel. In een groot koppel maakt het vaak niet zoveel uit, maar 3 paarden gaat vaak niet lekker.
Dat word, nog een paard bijkopen!!!!!!![]()
![]()
![]()