Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

PatriesCarm schreef:nee dat is dus het probleem ik kan hem niet apart zetten hij toont nergens respect voor
en wil absoluut geen veulen maar die meid wil hem pas alten casteren als het oed weer is want eerder kan niet beweerd ze
nee en veilig is het niet weet me geen raad meer lopen jonge verzorgsters die ogen overal moeten hebben en zij zegt maa ja ik weet geen oplossing heb het nu te druk
ik verhuur haar de wei kan ik hier verder iets mee
PatriesCarm schreef:ben al vanaf het moment dat hij mij aan wou vallen er mee bezig maar ze schuift het op de lange baan
heb haar net een eail gestuurd met de vraag hoe we dit alsnog gaan oplossen dus wacht haar af
en ja ze weet dat hij geruind moet worden was ook voorwaarde nummer 1 ik heb hem bij me in de wei genomen omdat ze hem had gered van de slacht en nergens heen kon met hem
suleilitha schreef:Wij hebben onlangs eentje op de wei laten castreren, het is bull dat ze zegt dat het pas kan dat het zowel overdag als 's nachts 10 graden moet zijn.
Gewoon op je strepen staan hoor Patries, en anders opladen en wegwezen.

anneliesdj schreef:PatriesCarm schreef:ben al vanaf het moment dat hij mij aan wou vallen er mee bezig maar ze schuift het op de lange baan
heb haar net een eail gestuurd met de vraag hoe we dit alsnog gaan oplossen dus wacht haar af
en ja ze weet dat hij geruind moet worden was ook voorwaarde nummer 1 ik heb hem bij me in de wei genomen omdat ze hem had gered van de slacht en nergens heen kon met hem
Dan kun je haar ook gewoon wegsturen. Is net wat je zelf wilt, heb je nog zin om haar de kans te geven of ben je het gewoon zat?

suleilitha schreef:Countrygirl, het beestje hoeft niet eens liggend gecastreerd te worden, kan ook staand, vooral bij zo'n jonkie.
TS, als de eigenares morgen de dierenarts zou bellen zou in principe vrijdag het hakkie takkie gebeuren vast wel plaats kunnen vinden
Ik wens je succes en vind dit een rotsituatie voor jou.
suleilitha schreef:Zeg nog maar tegen die meid dat een mep van je merrie haar hengst het leven kan kosten, een merrie kan een hengst doodslaan die wil dekken als ze niet in the mood is.
Napie schreef:Geen prettige situatievoor jouw ruintje. Die kan namelijk behoorlijk last hebben van zo'n hengst. Niet echt verstandig om een hengst toe te laten bij je merrie. Ook al is het een shetlander, als hij wil dekken dan kan hij dekken. Mijn shet heeft heel lang gedacht dat hij nog hengst was en die dekte Geldere tuigers. Deze gngen gewoon voor hem liggen. Je merrie zou dus heel goed drachtig kunnen zijn van de shet hengst en dan zit jj met een rare kruizing. Direkt uit elkaar halen dus.
suleilitha schreef:Klinkt hard maar ponies gaan vaak niet voor niks naar de slacht.... als ik alle potentiele slachtponies hier in de buurt zou opvangen kwam ik ook wei te kort.