Oudere ruin met hengstengedrag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iloonie

Oudere ruin met hengstengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 20:59

Ik heb een ruin van 18 jaar genaamd Ivano, die toch al zeker 15 jaar door het leven gaat als ruin, die de laatste paar dagen opeens denkt dat hij een dekhengst is.

Hij staat regelmatig buiten met de merrie pony van mijn nichtje en dat gaat eingelijk altijd goed, zijn geen dikke vrienden, maar zitten elkaar ook niet in de weg. Nooit heeft Ivano gereageerd als ze hengstig was.

Van het weekend keek al een beetje raar toen hij met een stijve piemel stond, maar ik keek nog raarder toen hij een tijdje later boven op de merrie sprong. En na een paar keer was het nog 'raak' ook.. De merrie is dus hengstig, maar dat zij Ivano zo gek heeft gekregen om er boven op te springen had ik nog nooit gezien. We hebben er hard om gelachen en niet onbelangrijk ze hebben er allebij niets aan over gehouden...

Kom ik net thuis, wordt er verteld dat hij er vanmiddag weer op gesprongen is..

Gebeurd dit vaker?? Of moet ik het me net als bij mensen voorstellen, dan kunnen mannen zonder ballen ook andere vrouwen nog aantrekkelijk vinden en er sex mee willen hebben. Kijk als het nou nog een jongere paard was, dan had ik het ook niet zo raar gevonden...

MaaikeMo

Re: Oudere ruin met hengstengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:05

Mijn paard doet het ook, is nu 3 jaar ruin.. dekt wat ie dekken kan..
Dus jou paard is niet de enige ;)

Nagyl

Re: Oudere ruin met hengstengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:07

Kan ook puur met de kolder in de kop te maken hebben. dagen worden langer, paarden gaan ruien en tja de zin komt ook weer. hahaha

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 10:42

MaaikeMo schreef:
Mijn paard doet het ook, is nu 3 jaar ruin.. dekt wat ie dekken kan..
Dus jou paard is niet de enige ;)

3 jaar ruin of minstens 15 jaar ruin vind ik wel een verschil..en zoals ik vertelde hij heeft t nog nooit eerder gedaan.

Nagyl schreef:
Kan ook puur met de kolder in de kop te maken hebben. dagen worden langer, paarden gaan ruien en tja de zin komt ook weer. hahaha

Toch net als bij mensen ;)