Pony kruipt achter in stal.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LiesLotjee

Pony kruipt achter in stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 22:35

Hallo,

Mijn vz pony kruipt altijd achter in stal als je zijn stal ingaat,
misschien is die bang ofz, maar bij iedereen doet die dat ook bij de eigenaar, als je dr eenmaal hebt is alles wel goed :D
Ik heb ook vaak heeeeeeeeeeeel lang gewacht tot ze kwam , staant of zittend of niet kijken, maar niks helpt echt,
Brokken rammelen ook niet, Wie o Wie weet wat ik doen? of hoort het gwn eemaal bij dr?

xmarliez

Re: Pony kruipt achter in stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:07

Ik denk niet dat je dit probleem moet laten hangen. Er is iets wat haar heel angstig maakt denk ik... Misschien bang voor mensen? of mensen die op haar af komen lopen? Denk aan je eigen houding is die open of gesloten, blij of boos ontspannen of gespannen, angstig of zelfverzekerd?
Al die symptomen kunnen lijden tot angst bij je pony en de stal is haar plekje dat plekje moet je niet zomaar in stormen maar toestemming vragen :j .
Probeer eens Undemanding time te doen. Zitten in de stal en naar de grond kijken oid. Pas als jou paard jou aanraakt mag je haar aanraken en verder niks. Geef haar vertrouwen en heb geduld. Ik vind dit niet iets wat je zomaar voorbij moet laten gaan, dit is een serieus probleem waar je serieus mee aan de slag moet gaan want dit is niet normaal......

LiesLotjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 10:27

Okee bedankt voor de tips :D ik ga hier zeker aanwerken,
Ik ben blij dat ik het vertelt ;)

LiesLotjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 22:41

Ik heb goed nieuws! :D
Ik ga nu best vaak knuffelen met mijn vz pony,
en hij loopt niet meer achter in stal, ik kan dr zo aaien op dr hals enz :P
En zo halster omdoen, een hele goeie voor uitgang :)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:39

Super :) !!