Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MysticTinker schreef:Je zou een extra lang hooinet kunnen kopen, je hebt ze zelfs van 2 meter lang, die kun je tussen twee bomen of weidepalen binden, en dan doen de paarden een stuk langer met hun hooi, dan zijn ze dus ook de hele dag bezig![]()
En ik denk eigenlijk dat paarden liever met elkaar spelen dan met een bal of een zeil..
Waaraan merk je dat de paarden zich vervelen?
MysticTinker schreef:Dekens en halsters kapot trekken komt waarschijnlijk omdat ze gewoon lekker met elkaar spelen. Paarden spelen nogal ruw, en als ze geen zin meer hebben in grazen, en door de koude temperatuur ook wat frisser zijn, dan gaan ze lekker spelen om zich warm te houden![]()
En ik denk dat ze vooral naar je toe komen om te kijken of je wat lekkers bij je hebt.
Paarden die zich echt vervelend die zullen stereotype gedrag gaan vertonen; kribbebijten, weven.. of de hele dag voor de poort wachten en heen en weer lopen.
Als je dat niet doen dan zou ik me geen zorgen maken![]()
Probeer zo'n groot hooinet maar eens, ik denk dat dat al goed helpt
.
weet alleen niet of je dan met meerdere paarden daar onderling ruzie bij krijgt, en of het echt helpt weet ik niet omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar gewoon ergens gelezen heb
Zorg wel dat het hengsel er af haalt.