Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je kunt 't wellicht proberen
persoonlijk ben ik voor 24/7 weidegang maar goed dat is weer een andere discussie natuurlijk
waar staat die trouwens? 
Maartje1990 schreef:uhm.. komt die nu de hele winter niet in de wei?waar staat die trouwens?
En dat hielp volgens mij wel.
dus nu even afwachten of hij weer wat rustiger wordt.... Willeke12 schreef:die merrie had het inderdaad ook met een ander paard. maar ik heb goed nieuws mijn pony krijgt zijn oude buurman weer terugdus nu even afwachten of hij weer wat rustiger wordt....
Het zal misschien even duren maar het kan ook zijn dat je het na 10min al direct merkt
joyfordogs schreef:het kan nog steeds verveling zijn ook al rijd je 5 dagen in de wk en staat hij in de paddock.
Tel de uren maar uit dat hij in de stal staat. Stel dat hij rond 5 uur naar binnen gaat en smorgens om 8 uur naar buiten, dan is dat nog 15 uur. En dat langs een merrie die niet zo sympatiek is.
wat betreft gedrag copiëren, het is wetenschappelijk bewezen dat paarden gedrag kunnen copiëren, meestal je dat een lager geplaatste, gedrag overneemt van een hoger geplaatste.
Hoe de rangorde is tussen de 2 buren, is niet te zeggen, hoe is hij in de groep in de paddock?