Ik heb 2 paarden gehad, een pony en ene paard. De pony heb ik na een jaar al verkocht, omdat de pony toch niet bij me bleek te passen en te klein werd.
Daarna kwam er een jong paard. Die heb ik anderhalf jaar lang intensief gereden, totdat ik mijn eindexamen haalde en een jaar fulltime ging werken. Ik kreeg minder aandacht voor mijn paard en ze zou de verkoop in gaan. Dit gebeurde uiteindelijk niet omdat ik het idd, niet kon.
Na het jaar werken ben ik gaan studeren (nu dus) en in de introtijd bleek dat ik toch echt geen tijd had. Oftewel, ik was teveel bezig met feestjes en nieuwe dingen doen. Maar dat hoort er allemaal bij in de introperiode. Het paard zou weer verkocht moeten worden, maar mijn ouders besloten dit niet te doen, omdat ze wisten dat ik 'wel weer bij zou draaien'. Het paard staat nu op het land bij mijn tante.
Maar.. mijn ouders hadden gelijk. Vanaf 1 januari komt mijn paardje weer terug, maar dit keer in Amsterdam
(daar ben ik heen verhuisd)
Dus ja, in totaal heb ik er twee keer aan gedacht mijn paard te verkopen, en ze is dus even tijdelijk weggeweest, maar echt lang zonder paarden kan ik niet