Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Toch weet ik uit ervaring dat de grootste ergernis van zowel moeder (vader) als kinderen is, als de kinderen het nog niet zelf voor elkaar krijgen om de pony van top tot teen te borstelen, op te zadelen en op te stijgen. Dan zal moeder elke keer mee moeten, ergernis voor moeder, ergernis voor het kind als moeder geen tijd heeft.Katja schreef:Ik was 9 toen ik mijn D pony kreeg en het heeft een tijd geduurd voor ik hem zelf op zijn rug kon poetsen en kon opzadelen.
Toch ben ik blij met de keuze die mijn ouders gemaakt hebben. Ik was heel fanatiek in de sport en kon met deze pony verder in de sport en hoefde niet na twee jaar weer over te stappen.
Katja schreef:Ik was 9 toen ik mijn D pony kreeg en het heeft een tijd geduurd voor ik hem zelf op zijn rug kon poetsen en kon opzadelen.
Toch ben ik blij met de keuze die mijn ouders gemaakt hebben. Ik was heel fanatiek in de sport en kon met deze pony verder in de sport en hoefde niet na twee jaar weer over te stappen.
gem schreef:Katja schreef:
Ik heb even in jouw profiel gekeken, maar ik denk dat lang niet alle ouders zin (en tijd) hebben om altijd aanwezig te zijn bij de rijcapriolen / spelerijen van hun kind. Jij bent het duidelijk waard geweest om een goede investering voor te doen, je was echt bezig met SPORT, maar ik denk dat 9 van de 10 kinderen meer "spelen" dan rijden. Niks mis mee, maar ik zou zeggen: dan wel op een passende pony.
even offtopic: dus JIJ bent de mede-eigenaar van Co! Via Belker zien we af en toe foto's van Robbie en Co in de Eiffel (NF - forum). Erg leuk!
Citaat:Naar mijn idee laat je jonge kinderen NOOIT alleen met de pony.
Onze kinderen mogen er helemaal niks mee doen alleen,dus ik ben er zowiezo altijd bij.
).
tummert schreef:ik zou voor een B gaan, anders een C met een krukje