Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Streng toespreken, en als dat niet helpt bij het halster pakken en nog eens toespreken of gelijk een tik tegen zijn schouder, wang.
. Als ze niet reageerd een pets op der schouder. Niet slaan hoor, maar gewoon een tikje met je vlakke hand werkte prima bij mij
. En dat op een negatieve manier die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Ondanks dat ik echt heel consequent ben en naar hem roep, hem corrigieer, zijn been vasthoudt, een tikje geef (nee, slaan doe ik ook liever niet), blijft hij het doen.
Beter dan straffen iig want dit is louter een positieve manier, geen nadelen te vinden.
Misschien moet jij dat eens uitproberen, en werkt het na een tijdje wel!!! Succes in ieder geval. trustHim schreef:wat soms wel wil helpen, het been waarme ze klauwt vastpakken en opgetild houden voor een poosje (min of zo) been lekker naar voren houden of in ieder geval in een voor haar niet zo prettige positie, consequent iedere x doen, gaat ze het vanzelf niet meer leuk vinden