momenteel krijgt mijn paard ook bachbloesems. Ze is vrij introvert en kan moeilijk overweg met emoties en heeft elke keer weer blokkades. Nu heeft mijn natuurlijk bekapper die ook bezig is met bachbloesems een kuur samengesteld voor zover ik gezien heb gebaseerd op 2 soorten bachbloesems. En nu enkele dagen later merk ik toch wel verandering.
Een vriendin van mij heeft voor haar paardje ook eens bachbloesems gekocht bij de apotheek. Maar dat was eigenlijk een middeltje dat niet op haar paard afgestemd was, en hielp eigenlijk niets, integendeel, het werd erger...
Ik denk dat je best zo'n flesje laat samenstellen door iemand die eerst eens een kijkje kan komen nemen naar jou paard, zodat je echt een kuur krijgt die afgestemd is op jou paard.
Urielle schreef:Er is ook een boek speciaal voor Bachbloesems bij paarden, misschien kun je daar al wat mee?
Heb je een titel en schrijver of een isbn nr? Ben wel benieuwd naar dat boek. Wil er eigenlijk best wel meer over weten. Ik heb eens gegoogled, en daar vond ik vrij veel, maar ik weet niet welke boeken goed zijn en welke vol onzin staan.