Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Aukelizzy schreef:Vreemde oplossing had je verzonnen als ik eerlijk ben.
Er hadden grote ongelukken kunnen gebeuren. Ik had er toch voor gekozen om er voor te zorgen dat hij gewoon naar de hulpen luistert en niet zijn eigen plan trekt.
Als hij ergens niet langs wil omdat hij bang is ok, maar gewoon niet willen.
De volgende keer wil hij misschien het erf niet eens meer af omdat hij toevallig geen zin heeft die dag.
opala schreef:Ik straf liever dan dat ik hem onder een bus vandaan kan peuterenAukelizzy schreef:Vreemde oplossing had je verzonnen als ik eerlijk ben.
Er hadden grote ongelukken kunnen gebeuren. Ik had er toch voor gekozen om er voor te zorgen dat hij gewoon naar de hulpen luistert en niet zijn eigen plan trekt.
Als hij ergens niet langs wil omdat hij bang is ok, maar gewoon niet willen.
De volgende keer wil hij misschien het erf niet eens meer af omdat hij toevallig geen zin heeft die dag.
Wanneer je paard gewoon naar de hulpen luistert, dan hoef je ook niets op te lossen. Soms reageert je paard anders, zonder dat je dat kunt verklaren. Op dat soort, gelukkig zeldzaam voorkomende, momenten kan ik ook mijn geduld verliezen, straf haar, om vervolgens een dik schuldgevoel te hebben omdat ik haar gestraft heb.
.