Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ineke2 schreef:Haha ja dat was bokker Sjuimpje, misschien kun je haar topic nog wel vinden als je op die naam zoekt

citrOentJe_ schreef:Tja, ik begrijp jouw pony heel goed.
Een paard hoord buiten in de wei te staan, jouwes deed dat, en nu moet hij ineens op stal staan.
Logisch dat hij daar "gek" van wordt, ik zou dan ook tegen de deur aan gaan slaan.
Maar even: als een paard op stal staat, moet het eigenlijk ook constants kunnen kauwen, van voerdertijd tot voedertijd. Een paard in de wei kauwt ook de hele dag door.
DAarbij moet een paard per dag ongeveer 16.000 [ofzoiets] maken, voor een goede spijsvertering..
Is het niet mogelijk dat je paard terug de wei in gaat?
Tallie_Ho schreef:Ineke2 schreef:Haha ja dat was bokker Sjuimpje, misschien kun je haar topic nog wel vinden als je op die naam zoekt
JAAAA, klopt!! Was een mooi verhaal, dat paard lelde haar 's morgens haar bed uit ( sliep boven de stal ) Even de kraan open en het was na een paar dagen stil volgens mij![]()
En je hoeft het paard natuurlijk niet zeikesnat te spuiten, het gaat om het schrikeffect
Gevonden: [ITP] Wat nou schoppen?
)