Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij heeft wel eens gezegd dat prada lastig is met binnen halen, maar ook chayenne is moeilijk.. 
je kunt altijd aan mij of miss aan mies vragen als je zelf niet kan door school/stage.. ik wil dan wel ff op en neer rijden als ik kan 

Lekker vlees zei die. 
Gaat ene oor in andere oor uit
Halster heeft ze al om. En ze doet het niet om alleen buiten te blijven. Want ze kan niet alleen zijn dan draait ze helemaal door. Dus alleen zetten lijkt me ook niet zo slim. Pradaatje schreef:.. Ik moet haar maar slachtenLekker vlees zei die...
!" Volgens TS krijgt hij haar toch niet te pakken
.
!
. Ik laat ook geen loopje met me nemen en als het nodig is, krijgen die van mij ook wel eens een mep. Bovendien kan een boer nooit zó hard slaan (ik ga er vanuit dat hij geen zweep in de hand had, dan was dit hier nl. al breeduit gemeld
!) dat hij het paard serieus pijn had gedaan. Hebben jullie wel eens gezien hoe paarden onderling met elkaar omgaan als er eentje op z´n nummer wordt gezet? Dat is echt niet zachtzinnig
.
.
. Gegarandeerd dat het paard vanzelf mee loopt
.
!
de boermeent t cht niet hoor over die slacht, hij zegt wel vaker van die dingen maar dat bedoelt hij als grapje, op ons kan dat verkerd over komen maar zo bedoeld hij dat echt niet 
Zoetje_ schreef:de boer meent het echt niet hoor over die slacht, hij zegt wel vaker van die dingen maar dat bedoelt hij als grapje, op ons kan dat verkerd over komen maar zo bedoeld hij dat echt niet
de paarden staan met zijn 7/8e in de wei en moeten idd een weg over, meestal neemt hij ze per 3/4 tegelijk mee.
nu is prada ook wel een paardje die iets heel snel kwalijk neemt en dat komt vooral door haar verleden. Bij haar heb je veel geduld nodig, en dat heeft de boer niet
!
.
.
. Sterre schreef:Pradaatje schreef:.. Ik moet haar maar slachtenLekker vlees zei die...
Dames, bij zo´n opmerking zou ik alleen maar grijnzen en zeggen "okay, mag jij d´r naar de slacht brengen!" Volgens TS krijgt hij haar toch niet te pakken
.
Sorry, maar jullie lopen elkaar hier helemaal gek te maken met "geen aardige boer, niet koosjer, klinkt alsof paard iets meegemaakt heeft wat heel erg is" en ga zo maar door!
TS heeft meer aan tips over hoe dit probleem op te lossen, dan d´r met zulke praatjes op te naaien!
Er vroeg iemand waarom hij het paard sloeg, waarop als antwoord kwam "omdat ze iets deed wat voor de boer niet door de beugel kon".
Wat dat dan precies was staat er niet bij. Ik laat ook geen loopje met me nemen en als het nodig is, krijgen die van mij ook wel eens een mep. Bovendien kan een boer nooit zó hard slaan (ik ga er vanuit dat hij geen zweep in de hand had, dan was dit hier nl. al breeduit gemeld
!) dat hij het paard serieus pijn had gedaan. Hebben jullie wel eens gezien hoe paarden onderling met elkaar omgaan als er eentje op z´n nummer wordt gezet? Dat is echt niet zachtzinnig
.
Ik vind het ook strontirritant als ik de paarden binnen zet en er eentje tussen zit die zich niet wil laten pakken. Die haal ik als laatste, geheid dat die echt wel aan het hek staat te wachten als de rest al weg is.EN DAT IS DUS DE VRAAG WANT DAN KOMT ZE OOK NIET HE!!!!
Moeten de paarden een weg over ofzo als ze naar binnen gaan? Als dat niet het geval is, is het eigenlijk nog simpeler: een (of meer) paard(en) pakken en het hek open laten staan. Gegarandeerd dat het paard vanzelf mee loopt
.
2 Van mijn paarden staan met nog 2 anderen op de paddock en/of wei. Als ik ze naar binnen haal neem ik er 3 aan het touw mee en mijn ruin trottelt er gewoon achteraan. Je denkt toch niet dat hij in z´n eentje achterblijft terwijl z´n maten er vandoor gaan!

roosa schreef:Ik denk dat ze zelf wel weet hoe haar paardje in elkaar steekt.
Doe ermee wat je wilt
Een paard blijft niet zomaar alleen achter op de wei terwijl de rest naar binnen is!
Ik geef mijn mening en gevoel.
Ik naai niemand op.\Het klopt gewoon niet.
Anders opend ze ook niet een topic dat het dier bang is voor de stal eigenaar.
!
!