Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
willemike schreef:bijt en bokt ze als je bijvoorbeeld haar eten wil verplaatsen of doet ze het sowiso als je bij haar in de stal bent ?
Geen eten meer in je zakken doen dus.
daijano schreef:Nou ik zie dat helaas anders, als hij dreigt dan mag je nog even kijken en zijn voer geven,
voor de rest wil je paard je liever niet in de buurt op dat moment, hij kan niet praten dus dan dreigt hij.
Die van mij is ook boos als ik in zijn stal kom, tis ook zijn terrein ik geef hem eten en dat was het.
Poetsen buiten stal.
De wei is net zo zijn terrein, die van mij komt naar het hek dan neem ik hem mee, maar ga niet in de wei lopen, zijn kudde en zijn terrein!
Je kan niet altijd baas zijn over je paard.
Begrijp me niet verkeerd, hij mag niet gevaarlijk worden , bijten en schoppen naar je MAG NIET!
Maar hij heeft het recht aan te geven dat hij graag even met rust gelaten wil worden!
Als je op bed ligt heb je soms ook geen zin in visite!!!
daijano schreef:Ik ben het helemaal met je eens, tuurlijk hij mag niet gevaarlijk worden.
We willen geen ongelukken, corrigeren op dat moment maar ik wil ook niet dat iemand mijn haar borstelt terwijl ik zit te eten, of even wegdroom...
daijano schreef:Super opgelost Sammy, leuk dat je verder gekeken hebt dan alleen dat ie sago is!!!
sammy1 schreef:daijano schreef:Super opgelost Sammy, leuk dat je verder gekeken hebt dan alleen dat ie sago is!!!
dankjewel,
En als ze dan rustig iets heeft opgegeten dan kan je haar belonen, want waarschijnlijk denkt ze gewoon dat je het voer wilt afpakken terwijl dat niet zo is dus dan moet je zorgen dat ze weet dat als ze wat krijgt het gewoon mag opeten
zo heb ik her tenminste gedaan en dan als dit over isd moet je niet je pony alsnog telkens gaan aaien want ze wil waarschijnlijk ok rustig eten