Maar het is zegmaar zo:
Ik heb een verzorgpony, een ijslander. Het is het kneusje van de groep, en de eigenaar rijd ook meer op haar halflinger die ze ook al langer heeft dan op de ijslander.
Ik was donderdag voor kennismaking.
Eerst paarden uit de wei, ik Nokkvi poetsen, zij haar halflinger.
Na even besnuffeld te worden vond Nokkvi me gelijk al leuk merkte ik! zijn snuit tikte me telkens aan voor een aai/knuffel. Wandelen ging super!
Er was echt een klik! (ik dus ook verliefd!)
Ik wilde gelijk gister weer (de dag erop dus) de verzorger kon niet, maar ik mocht gaan, geen probleem.
Ik kom over het hek geklommen, en kijk wie daar als enigste staat te kijken! (kijk die oooortjes! lief!)

Het leek dus al alsof hij me herkende.
Als je dan de wei open doet, dan komt de halflinger en de tinker van iemand anders ook aan, en rennen ze het kleine stukje met de inloopstal op.
Ik nokkvi aan een halster gedaan om te poetsen, haal een borstel over hem heen, en zie over Nokkje heen dat ik de Shet nog niet uit zijn weidje had gehaald.
Ik liep weg van Nok, hij gelijk piepen (hij kan heel zielig klinken!) hinniken, en omkijken waar ik heen ging!
Bij terugkomst (van die 10 meter van hem vandaan lopen en ik niet eens uit zicht ben geweest) werd ik gelijk besnuffeld en dan legt hij heel lief zijn hoofd tegen je aan om geknuffeld te worden.
Wandelen is ook zooo leuk met hem! op een gegeven moment wil hij oversteken (richting bak) dus hij tikt mij aan met zijn neus, en wijst met zijn neus naar de overkant.
En dat een keer of 10
tot ik doorzet dat ik rechtdoor wil.Een tijdje na de wandeling was ik bezig de paarden om de beurt in de wei te zetten, en op dat moment pakte de shetlander mijn tasje met mijn banaan, flesje water en brood voor de paarden, en zet het op een lopen! Ik erachteraan rennen en schreeuwen dat hij los moet laten:P dus de halflinger en tinker uiteraard wegrennen, en de shet met het zakje! ik had uiteindelijk het zakje te pakken! en wie staat er lief achter mij (en is als enigste niet weggerend) Nokkvi! hij kwam me wel even 'troosten'. Super paardje!
Hij is zoo leuk, en echt lief tegen me!
Is dit nou echt allemaal wensdenken/verbeelding, of kan een paardje zo doen tegen je?
Als hij echt alleen maar oog voor jou hebt dan vind hij jou inderdaad een hele topper! Denk ik dan