Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze stonden eerst samen op de wei dus hij beschermde haar ook op de wei. Nu staan ze apart en het is al een stuk minder geworden maar de band is er nog steeds. Als ik Leo trouwens uit zijn stal haal staat Vita nog steeds kalm. Meestal als Vita op de wei staat en hij staat op stal ga ik meestal iets met hem doen om zijn gedachte te verzetten, poetsen of wandelen, in ieder geval wat meer aandacht geven.
Natuurlijk kan dit niet altijd dus meestal laten we hem maar wat klooien en als het te erg wordt dan doen we de bovendeur dicht. Het is misschien verstandig voor jouw paard dat je hem peesbeschermers of bandages omdoet als hij alleen staat. Leo en Vita staan nog steeds langs elkaar op stal en de band tussen hen is nog steeds erg sterk.
Ik denk dat het probleem niet echt op te lossen is want zo'n sterke band is bijna niet te verbreken. Maar misschien helpt het aandacht geven want dan is hij niet constant in gedachte bij zijn vriendinnetje. Ik hoop dat het gaat lukken.