Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cayenne schreef:Lekker in de wei laten staan met zijn vriendjes (opfok).
Een keer in de 3 maanden een halstertje omdoen, in handen nemen en voetjes geven is meer als genoeg. Laat hem verder lekker met rust tot hij een jaar of 3 is
suleilitha schreef:Ik geloof niet dat we hoeven te reageren, de startster van het topic postte vanmorgen net na achten dat ze een veulen zou krijgen en het dus nog niet had.
Nu hebben we twee mogelijkheden:
Veulen is inmiddels gebracht
TS is zelf drachtig van een veulen en heeft ondertussen geworpen![]()
![]()
aerdenhout1 schreef:Dus jou veulen moest al 1 uur per dag 'werken' femke27??
Ik zou hem ook lekker laten staan en als hij een jaar of 1 1/2 of 2 is eens gaan beginnen met aan de hand lopen. Voetje geven leert hij vast al van de hoefsmid en kan je af en toe in het land doen. Halster om.... een keer of wat doen en dan wachten tot hij ouder is.
suleilitha schreef:Ik geloof niet dat we hoeven te reageren, de startster van het topic postte vanmorgen net na achten dat ze een veulen zou krijgen en het dus nog niet had.
Nu hebben we twee mogelijkheden:
Veulen is inmiddels gebracht
TS is zelf drachtig van een veulen en heeft ondertussen geworpen![]()
![]()

detour schreef:Ik ga met Cayenne mee maar vind dat je tot zijn derde je dier veelvuldig inde handen moet nemen, buiten moet wandelen, oefenen met de voetjes etc..
anneliesdj schreef:detour schreef:Ik ga met Cayenne mee maar vind dat je tot zijn derde je dier veelvuldig inde handen moet nemen, buiten moet wandelen, oefenen met de voetjes etc..
Dan ben je het dus niet eens met Cayenne, die zegt juist dat je er heel weinig mee moet doen, eens per 3 maanden noem ik in elk geval niet veelvuldig.