Paard laat zich al 1 maand niet vangen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Re: Paard laat zich al 1 maand niet vangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 09:47

Jee!! Las af en toe nog mee, omdat Nadya lekker met hem aan de slag ging en ik hoopte dat zij er een heel end mee zou kunnen komen en dan lees je dit...

Idd, vanuit de ouders (ben zelf mama) is het heel goed te begrijpen maar als paardenliefhebben bekeken is het idd zuur datje niet kan afmaken waar je met liefde aan begonnen bent.

Ik duim ook dat Arough bij een goed baasje terecht komt, liefst nog bij de vriendin van Katja maar dat kunnen we alleen maar hopen.

Dikke knuffel voor zowel het vrouwtje, als Nayda als iedereen die zich voor Arough heeft ingezet!

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 22:11

Nou me zusje verteld me net dat ze met de handelaar belde om te vragen hoe het is gegaan, en Arough is al verkocht.
Aan een particulier, hij gaat nu in een 2 span gezet worden.
Ik weet niet hoe of wat precies, maar ik ben blij dat hij zo snel een nieuw thuis heeft!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:38

Das toch fijn om te horen idd. Hopelijk treft ie een leuk baasje en gaat ie het goed naar zijn zin hebben in het tweespan.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:02

Helaas gisteren gezien op aanbodpagina.nl dat Arough weer tekoop aangeboden word.
Ditmaal vanuit Bavel Noord-Brabant.
Terwijl hij volgens de man die hem gekocht had door was verkocht naar Belgie.
Ben bang dat hij nu van baas naar baas gaat waar ik mijn ouders en zusje al voor gewaarschuwd had.
Helaas...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:23

Ik zie hem er niet op staan. 1 fjord x shet (wat in mijn ogen toch echt een doodnormale fjord is) en een 11 jarige merrie fjord.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:24

Hij staat er wel tussen en vanaf de foto ziet hij er fijn uit en lijkt ontspannen onder het zadel te lopen.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om te zien dat hij weer doorverkocht wordt maar dit is gewoon een handelaar en het is dus niet zo dat hij verkocht wordt omdat het niet goed gaat.
Hopelijk vindt hij snel en eindbestemming.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:29

Hmmm, nou, ik vind het altijd verschrikkelijk als jonge paarden van adres naar adres gaan. Mijn paard heeft dat helaas ook ervaren in zijn eerste twee levensjaren (6 eigenaren Verdrietig ). Ik hoop dat Arough nu eens een keer een fijn, liefdevol en vast adresje krijgt. Want dat verdient 'ie absoluut!!! Ja

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:31

Katja schreef:
Hij staat er wel tussen en vanaf de foto ziet hij er fijn uit en lijkt ontspannen onder het zadel te lopen.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om te zien dat hij weer doorverkocht wordt maar dit is gewoon een handelaar en het is dus niet zo dat hij verkocht wordt omdat het niet goed gaat.
Hopelijk vindt hij snel en eindbestemming.

Ik vind hem er ook niet slecht uitzien op de foto.
Maar ik vind het toch jammer dat hij van hot naar her gaat, hij verdient beter.
Hoop ook dat hij snel een leuke baas vind om een leuk leven bij te krijgen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:35

Ben ik dan gek, ik kan hem echt niet vinden. Heeft iemand de link?

Heb hem gevonden. Poeh hij staat er al dik 2 maanden op

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:40

Ja en hij is hier in augustus weggegaan naar putten, volgens de man daar ging hij naar belgie, en dus is hij daarvandaan naar noord brabant gegaan.

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:53

Je kan toch evt die mensen mailen om het helemaal zeker te weten, misschien heeft die handelaar zich wel vergist en is die plek in noord brabant de 1ste plek na de handelaar.

Kun je gelijk vragen hoe het met hem is, want volgend de advertentie heeft hij geen gebreken en is die trailermak??

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:59

Ja dat was ik al van plan, kan hier op me werk alleen de link niet openen, dus dat ga ik vanavond doen.

Behalve het niet laten vangen had hij ook geen problemen, misschien is dat probleem al verholpen, en dat zou heel mooi zijn want dat werkt alleen maar in zijn voordeel Lachen

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:03

Ja dat bedoelde ik ook met geen gebreken het niet laten vangen en idd dat zou alleen maar in zijn voordeel werken

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:25

Jes, ik heb een mail terug het bleek dat arough er maar een maand ofzo heeft gestaan en nu al heel lang doorverkocht is ze hebben het adres niet van de nieuw eigenaren maar het schijnen gewone mensen te zijn geen handelaar ofzo

daar ben ik wel blij mee Lachen
dan is hij van handelaar naar belgie naar hopelijk zijn vaste eigennaar gegaan

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:23

Gezien het aantal reacties worden deze niet gesplit, maar wordt het topic gesloten als zijnde 'oud topic'.
De laatste berichten waren uit augustus en de nieuwe discussie, die is ontstaan is offtopic.