wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:39

Hier nog een stille mee-lezer, wilde jullie toch heel veel sterkte wensen voor vanmiddag, maar ook de komende tijd.
ik denk ook dat dit voor jullie veiligheid, maar ook voor Ravottie de "beste" keuze is.

Nogmaals sterkte TS en vriend. Y;(

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:40

Ravottie18 schreef:
Lieve mensen,

Ik wil jullie allen bedanken voor de vele adviezen en steun ik hier de laatste week heb mogen krijgen.

Niet alle reacties waren even vriendelijk, maar dat kan ook niet daar iedereen een andere mening heeft, die ik ook respecteer.

Wij moeten ons eigen gevoel volgen en doen wat ons het beste lijkt, een keuze maken waar wij zelf mee kunnen leven, niet waar een ander mee kan leven.

Na lang wikken en wegen hebben we gisteravond een heel moeilijk besluit genomen.
Ravottie zal vandaag om 15u ingeslapen worden.

Mijn lieve paardje mag de fout van anderen met zijn leven bekopen. dan mogen velen hier hem een monster vinden, hij zelf is hier in dit verhaal even veel slachtoffer als wij!

Ik hoop dat we de juiste en meest verantwoorde keuze maken, al is dat wel de moeilijkste die we in ons leven al hebben moeten maken.

Ik begrijp dat niet iedereen het eens zal zijn met onze keuze, maar wil jullie toch vragen de negatieve reacties hierop voor jullie zelf te houden. Het is al moeilijk genoeg zo!

Respect TS. Heel veel sterkte vanmiddag.

Ravottie is de minst ongelukkige in dit geheel, die weet van niks. Het is vooral voor jou en je vriend zwaar want jullie zitten met de emoties erna. Heel, heel veel sterkte.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: wat met een paard dat bijt??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:41

Moedige keuze, TS. Heel veel sterkte vanmiddag en de komende tijd, het is niet niks :(:).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:44

Wat jou siert TS en wat imo bewonderenswaardig is, is dat je Ravottie niet verketterd hebt. Je bent hem blijven zien en behandelen als het onwetende dier dat hij is. Een paard leeft in het nu. Wat voor hem telt is hoe hij behandeld wordt en dat ben jij zonder woede blijven doen. Dat siert je enorm. En als het straks klaar is. Dan ga jij het zwaar krijgen, en je vriend. Maar jullie hebben jezelf niks te verwijten.

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:48

Diep verdriet hier ..

Inderdaad wat je zegt Ravottie , zo'n moeilijke keuze ...

Diep respect voor het feit dat je Ravottie bij je gehouden heb en hem niet de handel in gestuurd heb..
Getuigd van veel liefde voor hem..

Wens je vanmiddag alle kracht toe ..

Denk om 15 uur aan jullie

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:49

Ik heb vanaf het begin meegelezen.
Een dappere beslissing heb je gemaakt. Respect voor jou hoe zorgvuldig en respectvol je dit hebt aangevlogen.

Heel veel sterkte vanmiddag.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:52

Ravottie18 schreef:
Lieve mensen,

Ik wil jullie allen bedanken voor de vele adviezen en steun ik hier de laatste week heb mogen krijgen.

Niet alle reacties waren even vriendelijk, maar dat kan ook niet daar iedereen een andere mening heeft, die ik ook respecteer.

Wij moeten ons eigen gevoel volgen en doen wat ons het beste lijkt, een keuze maken waar wij zelf mee kunnen leven, niet waar een ander mee kan leven.

Na lang wikken en wegen hebben we gisteravond een heel moeilijk besluit genomen.

Mijn lieve paardje mag de fout van anderen met zijn leven bekopen. dan mogen velen hier hem een monster vinden, hij zelf is hier in dit verhaal even veel slachtoffer als wij!

Ik hoop dat we de juiste en meest verantwoorde keuze maken, al is dat wel de moeilijkste die we in ons leven al hebben moeten maken.

Ik begrijp dat niet iedereen het eens zal zijn met onze keuze, maar wil jullie toch vragen de negatieve reacties hierop voor jullie zelf te houden. Het is al moeilijk genoeg zo!

Ten eerste; je bent een prachtmens! Jij bent uit liefde voor je paard EN je medemens tot deze keus gekomen. Erg knap en moedig van jou en je vriend.
Jouw opmerking (hier schuingedrukt) bezorgde mij kippenvel. Zo raak.. en zo triest.. Maar ook zo wijs.
Sterkte, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
Dikke knuffel voor jou en Ravottie :(:)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:55

Ravottie18 schreef:

Heel veel sterkte voor jullie allebei!
Wat ik uit je reactie heb gehaald kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Een verstandige keuze is niet altijd een makkelijke keuze maar in deze denk ik wel de enige goede.
Het is inderdaad erg jammer dat een paard de dupe moet zijn van de fouten en leugens van anderen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:57

Dappere beslissing, en als je niemand kunt vinden voor een dergelijk verkreukeld dier de enige juiste ook om te nemen. Hopelijk gaat alles rustig en sereen vanmiddag en wordt het voor iedereen een moeilijke maar toch ok moment.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:57

Ach, TS, wat verdrietig dat jullie mooie avontuur met 2 paarden en samen dromen zo moet aflopen. Ik wil jullie heel veel kracht toewensen, het is de moeilijkste keuze om te maken. Er spreekt zoveel liefde en kracht uit je berichten, voor Ravottie, dat is overduidelijk.

Heel veel sterkte vanmiddag en de tijd daarna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:01

Ach, wat verdrietig, TS. Ik denk dat je deze moeilijke keuze met heel veel liefde en respect voor Ravottie hebt gemaakt. Ik wens je heel erg veel sterkte vanmiddag en zal aan je denken.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:10

Respect TS, dat jij de beslissing hebt genomen waar wij destijds de moed niet voor hadden (met alle gevolgen vandien).
Moge Ravottie de vrede vinden en jullie de rust... Y;(

Pluisje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:20

Heel veel sterkte vanmiddag.
Veel respect voor je moedige besluit.

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:23

sterkte..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:25

Heel veel sterkte TS, dat het in deze situatie een juiste beslissing is, maakt het daarmee geen makkelijke beslissing, maar een moedig besluit!

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:29

Veel sterkte gewenst!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:29

Ayasha schreef:
Wat jou siert TS en wat imo bewonderenswaardig is, is dat je Ravottie niet verketterd hebt. Je bent hem blijven zien en behandelen als het onwetende dier dat hij is. Een paard leeft in het nu. Wat voor hem telt is hoe hij behandeld wordt en dat ben jij zonder woede blijven doen. Dat siert je enorm. En als het straks klaar is. Dan ga jij het zwaar krijgen, en je vriend. Maar jullie hebben jezelf niks te verwijten.

Super verwoord !!!

Heel veel sterkte TS :(:)

Bonjour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:30

Wat een moedige beslissing TS. Heb ik echt heel veel respect voor. Denk dat dit idd de beste keus is voor Ravottie. Hij heeft het nog goed bij jullie gehad en mag nu naar de eeuwige groene weides. Voor hem het beste kan hij ook eindelijk rust vinden...

Sterkte vanmiddag Y;(

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:30

Ik heb stil meegelezen.
Ik vind het een hele dappere keuze.
Heel veel sterkte ts.

Nannetje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:32

Heel veel sterkte Y;(

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:33

Heel veel sterkte
Heel moedige keuze

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:36

Sterkte! Het is een schrale troost maar jullie nemen wel de verantwoording op je voor iets waar je zelf niets aan heb kunnen doen maar waar je wel mee bent geconfronteerd

CharlottevdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:39

Hoi TS,

Ik heb je topic van het begin gevolgd als stille meelezer. En volgens mij heb jij zowel voor Ravottie als jezelf een hele verstandige keus hebt gemaakt.

Sterkte vanmiddag.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:44

Heel veel sterkte voor jou en je vriend TS van een stille meelezer. Je bent een mooi mens, alleen al hoe je omging met de tips en commentaar maar helemaal hoe je, na alles, praat over Ravottie.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:47

Respect voor je keuze en in mijn ogen ook absoluut de meest verstandige in dit geval.
Vanzelfsprekend zijn er enkel maar verliezers in dit verhaal.

Heel veel sterkte Y;(