Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadya schreef:Jessica??? Een handelaar??? Dat meeeeeeeen je niet!!!
Neeeeee..... Arme, arme Arough.......![]()
Ikke.... heb hier even heel, heel veel moeite mee, hoor......
_Jessica schreef:Ik had ook heel erg graag gezien dat het anders was, gisteravond stond hij nog niet te koop.
me zusje vertelde vanochtend dat hij opgehaald zou worden.
Nadya schreef:Katja, daar gaat het me niet om. Ik vind Arough nu veel te gevoelig om de handel in te gaan, zie hem in mijn visioen van hand tot hand gaan of erger. Snap je? Ik maak me gewoon zorgen om dat beestje.......
Overigens heb ik persoonlijk geen goede ervaringen met handelaren, maar wie weet heeft hij een goeie getroffen en krijgt hij een baasje die weet wat ze doet en het voor elkaar krijgt. Ik gun het die pony zo ontzettend, want het is echt een heel erg lief dier. Maar wel eentje met een gebruiksaanwijzing (denk ik).
Katja, ik hoop dat jouw vriendin iets met hem kan. Dat zou mooi zijn!!!!
_Jessica schreef:Hij is naar een handelaar in Putten, ze hadden m van n advertentie op marktplaats, ze naam stond op de trailer maar kan t even niet zo snel omhoog halen
ceesje schreef:Er zijn een hoop goeie mensen en een ook goede handelaren op de wereld.( en soms zijn er visioenen die jij beschrijft , maar kijk maar eens hier op bokt , hoevaak mensen hun paard verkopen , om wat voor reden dan ook , het is gewoon zo dat een paard veelal in zijn leven meerdere bazen treft , dat is toch oke?)
Soms heeft een dier wat langer nodig om een geschikt baasje te vinden.
De ouders van Jessica snap ik ook , zij hebben al de nodige verhalen gehoord , en hebben
de knoop doorgehakt.
Nadya schreef:ceesje schreef:Er zijn een hoop goeie mensen en een ook goede handelaren op de wereld.( en soms zijn er visioenen die jij beschrijft , maar kijk maar eens hier op bokt , hoevaak mensen hun paard verkopen , om wat voor reden dan ook , het is gewoon zo dat een paard veelal in zijn leven meerdere bazen treft , dat is toch oke?)
Soms heeft een dier wat langer nodig om een geschikt baasje te vinden.
De ouders van Jessica snap ik ook , zij hebben al de nodige verhalen gehoord , en hebben
de knoop doorgehakt.
Ik hoop juist dat Arough een fijne, begrijpende baas zal vinden, omdat ik me zijn lot aantrek. Ik hoop dus dat die vriendin van Katja misschien een plekje voor hem heeft, omdat Katja destijds ook bij Arough geweest is en weet waar ze het over heeft....
Ik heb zelf een jong paard die op 2-jarige leeftijd al 6 eigenaren heeft gekend. Ik vind daar helemaal niets positiefs aan (jij wel??? Een jonkie wat van hot naar her gaat??), omdat ik heb gemerkt door wat voor een 'muur' ik heen moest (dit betreft ook een zeer sensitief paard). Zijn moeder is op 5-jarige leeftijd geslacht wegens 'onhandelbaarheid' (is ook van hot naar her gegaan).
Jessica, ik wens jou en je zus alle sterkte toe, hoor. De hele situatie is natuurlijk niet makkelijk.![]()
En ik duim voor een fijn plekkie voor Arough......