Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Die stond erbij en keek er naar (en lachte hard naar mij). Tja, errug grappig.....
ik kan me dan altijd moeilijk inhouden en vraag dan heel quasi nonchalant of hij ook kan zitten en omrollen

het is dat het zo triest is anders had je er een leuke slapstick over kunnen maken
, maar soms heb ik echt een aversie tegen bepaalde kids bij ons (vooral de verwende en grove soort) of de manier van les geven en probeer ik me zoveel mogelijk af te sluiten. Ik probeer ook altijd op tijden te komen dat ze er niet zijn, maar dat is nu erg lastig in de vakantieperiode.

Nadya schreef:Ik lach me in elk geval vaak stiekem suf als ik dat geworstel in het land zie. Gemeen, he?
Ik geniet juist enorm van paarden die net even wat slimmer zijn dan hun baasjes.
.
. Om vervolgens rustig een half uur net op het laatste moment weg te hollen, met zijn tweetjes. Héééérlijk.
. (Aaah Sabje, mogen ze echt niet nog een broodje? Waarom mag hij geen gras eten als we wandelen?.........Vaders
)
maar ik ken Kim dan ook persoonlijk en weet hoe lief ze verder voor de paardjes is. Ik vind echter andere manieren absoluut niet verkeerd hoor! Keep up the good work!
Werkte als een speer. Want grasjes zijn jammie. Baasje is lief. Dus de combi is voor hem ideaal, ik eet grasjes totdat het baasje er is en dan jippie, knuffels! Nu kwam baasje niet, dus tja, wat moet je dan...hihi, achter het baasje aan en dan zelf je knuffels maar halen.
:D:D
ben blij om dit te lezen!!! Super! lumen schreef:Gezien zijn leefdtijd.geduld dat is en blijft het beste
en niet opgeven ,het gaat gezien haar leeftijd,vast wel weer over
??? Dat meeeeeeeen je niet!!!