Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zijn er toch in geslaagd om het halster aan te doen en hij volgt toch al in de wei. Dat is toch al een voorruitgang op zich... Ze hebben inderdaad nog een hele weg te gaan maar elke stap in de goede richting = voorruitgang
. KiWiKo schreef:ik ga pas feest vieren als het dier braaf aan het touwtje meeloopt...... tot dan zijn er imo geen vooruitgangen geboekt.......
hoe fijn het ook naar je toekomt.
?!

KiWiKo schreef:het is imo tot nu toe ook niet bemoedigend![]()
wat wil je zeggen dani????
naar je toekomen is geen probleem. het dier vertellen waar hij dan heen moet wel.......

KiWiKo schreef:lief......... ik heb dat dier in een uur op stal staan........... hoe wil jij niet horen.......... dus laat ik het hierbij![]()
Maar wie weet kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.
Dus laten we het hier inderdaad maar bij laten.
.
).

)
en toen draaide meneer zich om en galoppeerde vrolijk terug naar de kudde. Kon ik weer dat eind lopen, hahaha (hij staat in een natuurgebied, zeer grote wei). Tuurlijk baalde ik, maar eigenlijk moest ik ook keihard lachen..... 
, want hoe leert zo'n kind nou op een goede manier met paarden om te gaan? Ik heb echt geen behoefte om als ik zelf met mijn paard bezig ben, dit soort dingen steeds te moeten corrigeren (ik stond er wel vlak naast
). Soms doe ik het, maar vaak denk ik ook 'laat maar'. Tegen kinderen moet je het vaak nog tig keer zeggen en daar heb ik dan even geen zin in.............. Heb er thuis al eentje rond lopen en als ik bij de paarden ben, wil ik liever niet bezig zijn met kinderen........... Dan richt ik mijn aandacht liever op mijn paard, maar soms ontkom je er niet aan en zie je wat anderen doen en vooral hoe de paarden daarop reageren........

KiWiKo schreef:hahahhahahaha "blacky.............. VOOORRRRRRRR"![]()
![]()
triest eigenlijk