Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadya schreef:Ik persoonlijk zou echt nooit filmpjes op bokt zetten. Al dat gezeik van sommigen.
Nadya schreef:RedPassion, wil je best uitleggen wat ik ga proberen, maar dan doe ik dat wel via PB, ok?
JoviBan schreef:Ik zou zeker graag een verslagje lezen.
Het lijkt me overigens voor de pro-harde-aanpak-kers ook goed om te lezen dat het zonder harde aanpak kan.
KiWiKo schreef:Het is eigenlijk heel simpelhet is gewoon een slag
je zorgt dat je naast het paard ter hoogte van de hals komt te staan...... slaat onder de kaak je arm om de neus van het paard heen, "trekt" ze de neus in jouw buik, terwijl je jouw hand op de neusbrug hebt, en dan lus om de neus heen, doorsteken achter de oren....... et voila
![]()
je moet alleen wel heel snel zijn en heel zeker van je zaak
Ik schrijf het hier natuurlijk erg theoretisch, maar zo kan je het ongeveer zien
KiWiKo schreef:daarom moet je ook je hand op de neusbrug houden en de snoet in je buik planten![]()
dan belemmer je zijn mogelijkheden
ach het is gewoon een aangeleerde handigheidwat je vanzelf krijgt op het moment dat je jarenlang hebt staan klootviolen om jouw dieren uit de kudde naar huis te halen
KiWiKo schreef:hahahhaha dat is mij ook regelmatig gebeurd voordat ik de "slag" te pakken had![]()
![]()