Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:aerdenhout1 schreef:Deze pony heeft al alle vertouwen in de mens die hij nodig heeft en dat is...ik ben lekker slimmer...ik ben lekker sliiiiiiimmer!!!!!!!
Ik hoef lekker niet te werken IK HOEF LEKKER NIET TE WERKEN!!!!
Deze gedachtengang zegt meer over jou dan over het paard.
aerdenhout1 schreef:JoviBan schreef:
Je hebt gelijk hoor...maarmijnpaarden komen naar me toe als ik ze roep en mijnpaarden laten zich netjes een halster omdoen in de wei en mijn paarden zien mij nog steeds als leider en gaan aan de kant als ik dat wil en mijn paarden vinden het niet erg om een uurtje te werken. Maar inderdaad ik kan niet met paarden omgaan! TS doet het veel beter!
aerdenhout1 schreef:JoviBan schreef:
Deze gedachtengang zegt meer over jou dan over het paard.
Je hebt gelijk hoor...maarmijnpaarden komen naar me toe als ik ze roep en mijnpaarden laten zich netjes een halster omdoen in de wei en mijn paarden zien mij nog steeds als leider en gaan aan de kant als ik dat wil en mijn paarden vinden het niet erg om een uurtje te werken. Maar inderdaad ik kan niet met paarden omgaan! TS doet het veel beter!
aerdenhout1 schreef:Deze pony heeft al alle vertrouwen in de mens die hij nodig heeft en dat is...ik ben lekker slimmer...ik ben lekker sliiiiiiimmer!!!!!!!
Ik hoef lekker niet te werken IK HOEF LEKKER NIET TE WERKEN!!!!
_Jessica schreef:@ Nadya, Arough heeft wel een maatje in de wei, hij is heel rustig en ook erg onderdanig naar andere paarden toe. Er staan nu zon 12 andere paarden bij.
aerdenhout1 schreef:Ik hoop toch wel dat, na al die weken, er iemand is om dit spectakel te filmen en wij hier op bokt mogen meegenieten???
Ben erg benieuwd of dit je gaat lukken n.l!