Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmes schreef:Is er verder niemand die kan helpen dan? (sorry, ik heb niet het hele topic doorgelezen)
KiWiKo schreef:welnefjorden zijn gewoon een stuk slimmer dan menig ander ras........ en dat tikkie wat wij mensen uitdelen, veegt een fjord zn kont mee af.......
detour schreef:Tsja, als ze hun adrenaline aanmaken helpt geen enkel middel..
KiWiKo schreef:Fjorden worden er opdringerig vanDit was een heel beleefd, ontzettend sensibel zenuwachtig paard maar echt met een hart van goud, geen pas verkeerd gezet met de ruiter erop..... alleen dat aansingelen he, echt een drama
zelfs een elastische dekensingel kon ze van flippen
detour schreef:Idd. Fjorden zijn geen familiepaardjes, Fjorden zijn volgens mij meer dan gemiddeld intelligent, sterk en ondeugend, deze combi maakt hen imo niet geschikt voor beginners, of je moet een heel rustig volgzaam exemplaar hebben (wat dan niet lui is)..
Ze kunnen vaak ook enorm hard lopen emt die korte potjes en als ze dan hun hals er op zetten, maak dan je borst maar nat!
aerdenhout1 schreef:Ik hoop toch wel dat, na al die weken, er iemand is om dit spectakel te filmen en wij hier op bokt mogen meegenieten???
aerdenhout1 schreef:Een mens is nooit te oud om te leren...toch??
aerdenhout1 schreef:Deze pony heeft al alle vertouwen in de mens die hij nodig heeft en dat is...ik ben lekker slimmer...ik ben lekker sliiiiiiimmer!!!!!!!
Ik hoef lekker niet te werken IK HOEF LEKKER NIET TE WERKEN!!!!
aerdenhout1 schreef:Deze pony heeft al alle vertouwen in de mens die hij nodig heeft en dat is...ik ben lekker slimmer...ik ben lekker sliiiiiiimmer!!!!!!!
Ik hoef lekker niet te werken IK HOEF LEKKER NIET TE WERKEN!!!!
Nadya schreef:Ik zou het beestje geen halster omlaten, eerlijk gezegd. Als hij het echt nog niet fijn vindt, zou ik hem daar nu nog niet mee belasten. Hij zou er juist nog meer een hekel aan kunnen krijgen. Ik vind dat je hem moet belonen voor het feit dat hij zich heeft laten vangen en een halster om heeft laten doen. Dus af dat ding na ''het werk''.![]()
Tenzij het echt noodzakelijk is om hem om te houden. Maar goed, als hij hem er af werkt schiet dat ook niet op.![]()
Overigens, ik werk alleen maar met touwhalster, hoor.![]()
Ik neem er wel eentje van mij mee.............