verography schreef:Scotty__ schreef:Nou ik vind het knap als jij weet wie het eerst onver gelopen word, want ik ben nog nooit omver gelopen door een paard. Een paard kan best een keer perongeluk tijdens het poetsen op je teen staan ofzo, dan duw je hem aan de kant, of geef je hem een tikje, maar dat is mijn mening ik schop geen paarden.
En als aan mij de vraag word gesteld ben jij de baas over het paard? Ja, dat ben ik, maar dat kan je ook anders laten merken dan met een trap.
hahahaha, heb je je brilop als ik vragen mag??
Wie zegt dat mijn vp aan de lijn stond om te poetsen. Ga nu meer eerst lezen voordat je commentaar levert, aangezien er duidelijk staat dat we liepen. En dat mevrouw gewoon een beetje de kolder in haar kop had en tijdens het lopen walste ze over me hee (het is echt niet zo dat ze alleen maar op me teen stond, ze duwde me vol opzij tijdens het stappen) Dus zoals ik al zei: "Lees a.u.b. eerst voordat je je grote snater open zet naar anderen toe."
Ohja, en Vera is niet zomaar een paard. Het is een dominante merrie, die aan de hand meestal braaf is maar in de wei altijd probeert dominanter te zijn. Zou ik zo'n ongeluk toestaan bij haar dan vertoon ik zwakheid en gaat haar dominantie weer optreden. Vind dat mensen makkelijk kunnne oordelen over andermans paard
Ik reageer hier ook niet op jou, maar op de hele bende.
Dus hou je opmerkingen over brillen even voor je want k heb niet eens een bril.
En nee het word ook geen tijd om die te gaan kopen.
op als ik vragen mag??
Wie zegt dat mijn vp aan de lijn stond om te poetsen. Ga nu meer eerst lezen voordat je commentaar levert, aangezien er duidelijk staat dat we liepen. En dat mevrouw gewoon een beetje de kolder in haar kop had en tijdens het lopen walste ze over me hee (het is echt niet zo dat ze alleen maar op me teen stond, ze duwde me vol opzij tijdens het stappen) Dus zoals ik al zei: "Lees a.u.b. eerst voordat je je grote snater open zet naar anderen toe."

en ik denk niet dat we dit voeren om de ander te bekeren. Vind de discussie ook niet eens zo fel, mar wel willen beide partijen gerespecteerd worden in hun methode