Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
missje schreef:Ik vindt dat het slaan van een paard niet goed is, dat helpt bij een kind niet en ook niet bij dieren, het kan wel een corrigerend tikje zijn om hem of haar te laten voelen dat je er niet mee eens ben
missje schreef:Ik vindt dat het slaan van een paard niet goed is, dat helpt bij een kind niet en ook niet bij dieren, het kan wel een corrigerend tikje zijn om hem of haar te laten voelen dat je er niet mee eens ben

Marijuhhhhh schreef:Ligt van de situatie af.
Als ik mijn pony aansingel bijt in mijn richting, maar dat is schijn. Natuurlijk vind ik dat vervelend, maar wie weet zullen wij wel precies het zelfde doen. In dat geval is 1 keer een rukje aan het halstertouw geven voldoende.
Mocht mijn pony me omverbeuken (ik ben vrij klein, me pony is vrij sterk) beuk ik zeker terug en krijg ie een tik tegen ze borst.
Aan bijten het de gruwelijkste hekel. Kan kan hij er vanuit gaan dat ie tik op zijn neus krijgt.
Alleen zou ik nooit echt schoppen in zijn buik verkopen of keihard met de zweep slaan. Corriceren is meestal voldoende.
amosjuh schreef:en toch blij ik erbij je paardje zonder rede slaan is niet goed![]()
als je er een goed rede voor hebt mag je van mij best slaan
maar zonder rede ,dan kan je van mij ook nog een grote mond krijgen.
Kom je nou werkelijk waar alleen maar terug om DIT te melden wat overigens PRECIES hetzelfde is als wat je van pagina 1 t/m hier ook al meerdere keren vermeld hebt? Miss_Montana schreef:amosjuh schreef:en toch blij ik erbij je paardje zonder rede slaan is niet goed![]()
als je er een goed rede voor hebt mag je van mij best slaan
maar zonder rede ,dan kan je van mij ook nog een grote mond krijgen.
Ben jij nou zo dom of houd je ons keihard voor de gek? Ik krijg bij het lezen van jouw bericht ineens allemaal lelijke woorden door die normaal niet bij mijn karakter zouden passenKom je nou werkelijk waar alleen maar terug om DIT te melden wat overigens PRECIES hetzelfde is als wat je van pagina 1 t/m hier ook al meerdere keren vermeld hebt?

amosjuh schreef:als je er zo'n last van heb kijk je toch niet meer op dit topic jho![]()
ik maak zelf wel uit hoe ik me gedraag
je kent me niet eens , dus je kan daar al helemaal niet over oordelen.
en wat jij nu zegt is zeker wel volwassen
ehm sorry hoor als ik je boos heb gemaakt, met mijn mening