Nieuwe pony valt mij aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmine_

Re: Nieuwe pony valt mij aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:14

Ik denk dat de VA gelijk heeft, als ze naar je toekomt, je groot maken en roepen, dan schrikt ze van jou, i.p.v jij van haar, en als ze dan naar je toekomt, moet je haar belonen, ook tijdens het poetsen, als ze flink is, moet je ze belonen, misschien kan je ook eens een join-up proberen, eerst jaag je ze een beetje op, dan ga je met je rug naar 'r toestaan, en je wacht tot ze naar je toekomt en begint te snuffelen, vriendschap zoeken dus. Als dat lukt, draai je je rustig om naar 'r, en beloon je ze, dit is een hele goede methode. Ik hoop dat 't betert..
Mvg, Jasmine

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:40

sommige mensen lezen niet eens he......het dier is al weg jasminnetje Knipoog

missfcdb:
een heel vaag verhaal inderdaad

Rozenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:00

Sorry, had niet goed gelezen.. Maar ik snap ook niet dat er voor de rest niet met de oude eigenaar meer contact opgenomen is.. Wel jmmr voor het beestje! Boos!

Mariilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 09:30

Het is dus zo gegaan; Dit paard heeft altijd op een stal gestaan, waardoor je haar er gemakkelijk uit kon halen. De eigenaar zei; ''Ze deed altijd super lief als we haar eruit haalden''. Wat niet zo bleek te zijn uit enkele filmpjes, had de oren plat in haar nek, en hapte op de mensen af, maarja, het was in een stal, ze kon geen kant op, toen ze in een weiland stond, kon ze maken dat ze wegkwam, de mensen die erna keken, zijn 's ochtends geweest, toen hebben ze haar uiteindelijk gevangen. Toen ik erop reedt, stonden ze er versteld van hoe mooi Bonita kon rijden, terwijl ze zo slecht te vangen was. Die avond zijn ze ook weer gekomen. Ze zijn het weiland ingegaan, en elke keer kwam Bonita op hen af gegalopeerd, mondje open, oren plat.
Toen ze al ong. 20 minuten in het weiland stonden, begon Bonita het zat te worden. Loopt heel schattig op hen af, laat zich aaien, draait zich om, draaft weg. Daarna achter in het weiland, keert ze zich weer om, galoppeerd op hen af, toen ze aan de kant voor hen wou gaan, draait ze nog snel even haar kont naar ze toe, en bokt. Gelukkig niemand geraakt.
Dit is te gevaarlijk.
Ze gaat nu terug naar haar vorige eigenaar.
Krijgt daar training.
En kijken wat er nog aan gedaan kan worden.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:39

oke dat is tenminste een duidelijk antwoord.
bij je vorige keer bericht begon ik echt even te twijfelen of het hele verhaal niet verzonnen was.

hopelijk gaat het goedkomen bij de vorige eigenaar

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:52

Kijk en dat begrijp ik nu weer niet...terug naar de vorige eigenaar om in training te gaan. Als het eerst niet is gelukt, waarom zouden ze het nu dan wel kunnen oplossen??
Breng hem dan naar b.v de Balinghof, daar weten ze tenminste waar ze mee bezig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:57

@ellepel, ik twijfel er nog steeds aan. Knipoog

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:09

aerdenhout1 schreef:
Kijk en dat begrijp ik nu weer niet...terug naar de vorige eigenaar om in training te gaan. Als het eerst niet is gelukt, waarom zouden ze het nu dan wel kunnen oplossen??
Breng hem dan naar b.v de Balinghof, daar weten ze tenminste waar ze mee bezig zijn.

Daar heb je een heel belangrijk punt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 09:02

Het lijkt erop dat het paard je gewoon niet moet ik zie geen click in dit verhaal.
Ze rijd goed das het enigen maar als ze onder het zadel wel kan luisteren moet dat daarnaast ook zijn lijkt mij blijft een heel vreemd verhaal.
Je zegt dat ze m heeft gereden dan ontkomt ze niet aan mensen dan is ze veel met mensen omgegaan.
En je zegt ook ergens op de pagina's dat ze niet zoveel onder de mensen is lijkt me sterk het helen verhaal klopt niet.
Ik denk dat je te naief bent geweest en alles hebt geloofd wat die eigenaar zij.

Mariilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 16:53

hoii! ik lees net al mn berichtjes na. haha wat ben ik lang niet op bokt geweest! nee, ze is niet naar de slacht gegaan! ze is dus echt wel in training gegaan (: en ja het is nu goed met dr. ze staat op een manege! super leuk om te zien :). ik was toen zelf ook nog maar 12 toen ik deze topic plaatste. ;'$, haha! ze bleek dus drachtig te zijn en niemand wist het :| , totdat ze ineens wel erg dik was en die handelaar zei van; heuuuj laten we eens kijken of ze drachtig is . damned'

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 14:45

Fijn zo'n goede update!

Dan is het eind goed al goed en plaats ik hier een slotje :)