Wanneer heeft jouw paard je hart doen smelten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Polkaa_

Re: Wanneer heeft jouw paard je hart doen smelten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:24

hmpff ik sgryf aldoor over de manege pony.. want kheb geen eigenkheb geen plek ervoor Knipoog
Maar die is overleden maar hij heeft elke dag myn hart doen smelten
het was so'n schatje !
Ik had dan ook syn eigen hoofdstel en sweetdeken enso.

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:33

Gos, elke keer als ik naar hem kijk Haha!
En klink heel stom, maar toen ik bij zijn schouder stond en hij deed een stap naar voren zodat ik de horzel op zijn kont kon doodmeppen, toen dacht ik wel even, ahh we zijn echt een team Sigaar Koe Dat klinkt echt raar Clown , maar allemaal van zulke kleine dingetjes doen mijn hart smelten.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:37

Een krap jaartje geleden kon Waudrey nog helemaal niets ze viel je zelfs bijna aan als je bij haar in de buurt kwam.
2 dagen terug stond ze helemaal met d´r oogjes dicht toen we haar onder haar baardje kroelden ze stond zooo lief te kijken Lovers
toen ik ophield duwde ze zachtjes met haar neusje tegen me aan dat ze nog meer wilden.
die oogjes van dat beestje Lovers
ze is zoveel veranderd, van heks naar lieverd.

Michh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:38

Vanaf de eerste dag dat ik Romy zag . Lovers

waarisdemest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:41

Toen Passoa Party!! zijn neus op mijn schouder legde en snuifde.
Het is een manege pony ^^

jeNniferTjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:13

Mijn paard laat iedere keer mn hart smelten als ik de tuindeur open doe en hij gaat hinneken zeker als hij dat doet als ik hem roep en het niet doet als iemand anders het doet. Hij hinnkt dan heel hard en dan gaan zn oren naar voren zoo lief ;p

saratj140

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:00

door zo lief te hinekke als ik aan kom en hij legt altijd ze hooft op me schouder als ik binnen kom Vork

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:06

M'n pony Mitch, daar smelt ik altijd voor, maar vandaag weer iets bijzonders..
Ik met mijn vriendin samen naar Mitch, helemaal in galop naar ons toe gerend en wachten op en knuffel..
Ik geef hem dus eten , ziet mijn vriendin dat de boom van de buren rijpe appels heeft ! Whoosh!
De stoute schoenen aangetrokken en stiekem door de tuin van de buren naar de boom gelopen, trek er 3 appels uit..
1. Voor mijn vriendin 1. voor Mitch & 1. voor mij Haha!
Lopen we terug, zien we de deur van de zadel kamer open staan, en daar ligt ook het eten..
Ik loop naar binnen ligt de grond bezaait met brokjes.. Staat Mitch in het hoekje, smakkend.. BETRAPT !
Hij heeft wel op zijn kop gekregen, maar ik vond het eigelijk wel grappig..Clown

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:38

This dan wel me bijrijdpaard, maar telkens smelt ik weer, en geniet gewoon van de momenten dat ik even bij hem nog kan zijn..
Het kan namelijk zo maar afgelopen zijn, eigenaresse is zwanger ed.. (PB als je meer wilt weten Knipoog )
De lieve kleine dingetjes, hinneken als je aan komt, en staat te trappelen om aandacht te krijgen, hij weet wanneer ik er ben en staat dan met zn hoofd buiten zn stal te wachten net zolang tot ik hem weer even aandacht kom geven of lekker gaan rijden.
Met borstelen is hij ook echt superlief geworden this gewoon me maatje, hij laat ook merken wanneer hij een plekkie lekker vind als dat geborsteld word, en ik blijf dan ook vaak even op dat plekje voor hem door borstelen, daar gaat hij ook echt helemaal van flemen en kusjes geven. Een keer toen ik me rot voelde lag hij in zn stal, zo lief was hij toen dat ik er gewoon gerust naast kon komen liggen en hij met zn hoofd op mn schoot kwam ligge, die kleine maar toch fijne dingetjes laten mn hart echt smelten voor hem.. net zoals gister, ik doe hem nu meer dan een jaar en ging voor het eerst alleen buiten met hem uitstappen normaal met iemand anders erbij omdat ik van de eigenaresse altijd hoor dat hij dan echt heeel vervelend kan doen. maar ik vertouw hem echt volle 100% de band word steeds sterker, zonder af te stappen doen we de bak ff open, en het hek gooien we ook open en dicht. super braaf blijft hij buiten aan een lang teugeltje, hij was zó lief.
Op de wei is het een enorme draak, als hij geen halster omheeft kan in echt uren achter hem aan lopen maar meneer vindt het spelletje te leuk en blijft wegrennen. Op dat moment kan ik hem wel ff het nekkie omdraaien, maar wanneer ik hem eenmaal heb, is het echt mijn ventje weer..
Ik vind het zó jammer dat het 'maar' een bijrijdpaard is, dé klik is er gewoon...

AniekHelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:39

Als hij naar mij toe komt rennen Vork

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:40

Sinds kort heeft Miro ontdekt hoe hij mensenkuffels moet geven..
Nu zitten mijn wangen altijd onder het zand, of nog iets ergers..
Maar ik vind het zó schattig.. Vork

Mariettuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:48

Iedere dag weer eigenlijk. Als ik even lekker met hem kan kroelen. Of als we klaar zijn met rijden en het ging niet al te best die dag en ik af wil zadelen dat hij me dan heel onschuldig staat aan te kijken. Zo van; 'Nou het ging toch wel goed?'
Het is sowieso een hele lieve schat!!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:54

wel meerdere malen maar toch wel toen ik 3 weken op vakantie was geweest, en hij me hoorde en als een gek aan kwam rennen en hinniken!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:58

Elke keer als ik er ben steelt Shiva mn hartje, ze is zo lief! ":D Vooral als ze met haar snuitje tegen je aan duwt. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:06

Toen hij al gillend naar me toe kwam gerend vanuit het land toen ik net terug van vakantie was.. Huilen van het lachen

daar was ik zo blij om omdat ik van iedereen had gehoord dat het zo'n vreselijke etter was Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-08 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:09

Toen mijn paardje vrolijk los liep te bokken en ik op een ongelukkige plek in de bak stond. Ze zag dat ze mij ging raken en trok snel haar achterbeen in! Ik zag het als een vertraagde film gebeuren!! Kippenvel!

En toen ze met rijden een keer schrok, razensnel opzij sprong, voelde dat ik bijna ernaast lag en gewoon weer onder me sprong. Het is echt een geweldig paardje!! Dit heeft ze namelijk nog wel 4x gedaan in de 5 jaar dat ik haar heb.

Mijn jonge paard stal mijn hart toen ik haar zag! Dat hoofd, die ogen...

Love_Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:45

elke x als ik erheen ga Haha!
kom je er op je fiets komt altijd je ponytje eraan galoperen en hinniken.
dat vind ik gewoon lief Haha!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 13:03

Gisteren nog, toen die helemaal stond te brullen toen ik weg uit de stal ging. (had het licht al uit gedaan iig) Toen ik terug liep ben ik bij m in de stal gaan zitten, en werd hij weer rustig Lovers

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 13:09

Tijdens de bevalling al. Mijn droompaard werd geboren !

En hij is nu 8 jaar later nog steeds alles wat ik ooit in een paard zocht en zal zoeken Haha!

charlot_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:32

Vaak zat Haha! .
Maar toen ik mijn paardje net had was hij vrij kopschuw. Ik vond het toen echt zo schattig dat hij, nadat ik een half uur daar in de stal had gestaan, uiteindelijk toch z'n hoofdje omlaag deed. Ik zag aan hem datie het eigenlijk heel spannend vond maar toch mocht ik aan z'n oortjes komen, dat was echt zoo schattig Haha!

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:37

Goofy kan mij op zo'n bepaalde manier aankijken en dan krijgt hij bijna alles voor elkaar.
Dan zette ik hem bijvoorbeeld in de wei draait hij zich om naar me blijft hij me maar aankijken met dat lieve snuitje van hem.
En dan zei ik van ga lekker rollen en naar je vriendjes toe bleef hij maar zo schattig bij dat hek staan met die grote glanzende ogen dus ik snel die wei in en hem even geknuffeld Bloos
Loop ik weg staat hij weer zo lief te kijken Huilen ik wilde hem zo graag meenemen alleen ik denk niet dat mijn moeder zo blij is als hij ineens in de huiskamer staat Clown

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:00

Mijn pony laat me heel vaak mijn hart smelten maar er is wel een hoogtepunt. Lovers
Hij was vroeger echt super schrikachtig, soms durfde die gewoon niet langs een boom ofzo..
Met harde wind fliptie die hem echt helemaal! Echt super gespannen enzoo!
Vorig jaar is toen met die harde storm een stuk dak van zijn stal afgewaaid.
Hij kon niet in z'n stal blijven, want we vreesde dat het misschien instortte.
Dus we konden hem na de manege komen brengen..
Ik zag dat dus echt niet zitten, om door dat noodweer met hem te moeten.
Ik was helemaal gestresst, omdat ik wist hoe hij was..
Toch maar na buiten gegaan met hoofdstel, longeerlijn vast en met 2 mensen vasthouden.
Hij heeft geen stap verkeerd gedaan toen we door die storm moesten lopen.
Hij volgde ons netjes en was super rustig!
Net of hij wist dat we hem in veiligheid wilden brengen. Lovers

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:10

pfff alle kleine momentjes doen het meeste!
Heb sinds kort mn eigen paardje, een 2 jarige. Ken hem al 1,5 jaar, een erg onzeker paardje en nu al erg groot en sterk. Elk stukje vertrouwen wat hij me geeft doet mn hart smelten! Vorige week was het mooiste tot nu toe, er was een nieuw paard bijgekomen, die stond in de bak. Hij stond nog bij zn vriendjes in het weiland verderop, moesten over de oprit van een huis, langs de weg en dan een stukje over een soort oprit met gras naar de bak (die op dat hele stuk gras dus te zien is) en dat terwijl hij nog niet echt alleen heeft meegelopen, altijd is er een vriendje bij geweest. Eerst stilstaan zodra hij de wei uit was want tja wachten op zn vriendje he? Met lichte druk op het halster liep hij al keurig verder, toen werd ik alweer blij. Langs de weg ging ook al prima, was erg spannend volgens hem! Toen het stuk gras totaan de bak, hij kon het nieuwe paard al zien staan. Meneer wilde uiteraard gelijk er naartoe huppelen maar ik weer een beetje druk om zn aandacht bij mij te houden. En wat doet hij? onmiddelijk weer volle aandacht op mij en braaf mee stappen! Ook in de bak zetten, volle aandacht bij mij totdat hij los was en ik toestemming gaf om te gaan! Nou ik kon geloof ik niet meer glimmen van trots Haha!

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:20

wij hadden altijd een oudje op stal staan
was vroeger heel bekend dressuur paardje

Ferno heette die , 26 jaar en wou nooit
contact , ging altijd lopen in de wei enzo
als je moest binnenhalen , ging die al meteen lopen
en een paar maandjes voor die stierf
kwam ik nog eens op stal en ik ga in de wei
om zijn maatje te poetsen , die natuurlijk wel aandacht wou
en opeens kwam ferno naar me toe gelopen en stak zijn hoofdje
tussen mijn armen en viel half in slaap

smelt .... totaal onverwachts
het erge vind ik , dat ik toen eigenlijk niet zo heel veel
aandacht aan hem gegeven heb zoals ik bij de andere
paardjes doe , paar maandjes later is ferno door zijn achterhand
gezakt en ingeslapen

als ik eraan denk , knaagt er altijd wel iets
maar ik kon het eigenlijk niet weten ,
toen had ik het nog niet door dat hij echt achteruit ging
en ik heb hem paar dagen daarna , toen bleek dat hij
problemen had met zijn achterhand hem nog eens grondig geknuffeld
en gepoetst

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:25

Met een springwedstrijd.
Het was verkleed springen. Nouja, ik had nog nooit echt een parcours gesprongen,
maar nou zouden we wel mee doen.
Er waren twee groepen, met kleinere kinderen en met leeftijdsgenoten van mij.
Nou was ik eerst ingepland bij de eerste groep, omdat Obelix nog niet zo hoog had gesprongen.
Maar dit was echt wel heel erg laag, dus ik stemde toe om in de tweede groep mee te springen.
Maar dit was al ongeveer 60/70 centimeter, zo hoog hadden we nog nooit gesprongen.
Obelix is sowieso al een snelle, in het parcours wou hij dus ook heel snel.
We begonnen, en ik merkte dat het wel een beetje moeite koste.
Maar hij sprong alles. Ik zelf ben ook niet de beste springruiter,
maakte de bochten soms veel te kort, en Obelix kwam niet altijd uit.
Maar hij sprong álles. De laatste sprong was een steiltje, waar veel mensen de mist in gingen.
We gingen er op af in volle vaart, maar Obelix kwam niet uit.
Hij ging boven op de rem, stond zowat stil, en sprong toen zó hoog de lucht in,
dat hij er precies over heen ging, en de balk bleef liggen.
Alle mensen aan de bakrand waren aan het juichen!
Onder het parcours zelf zaten de mensen ook al vol spanning dingen te reopen van zet hem op,
en geluiden te maken.
En ik was zoooooooo ontzettend trots!
We hadden geen prijs, maar daar ging het niet om. Dat Obelix alles had gesprongen, ook al koste het hem zoveel moeite,
daar was ik zo blij mee Lachen !