Was wel even geschrokken, was bang dat ze na de sprong op de weg zou uitglijden, ze heeft net nieuwe hoefijzers.. Gelukkig weer veilig thuis gekomen
Vandaag wilde ik weer even een sprongetje over een lage boomstam maken, had dit namelijk al vakr gedaan..de 1e sprong ging goed, de 2e weigerde ze, vol op de rem en voor ik het wist lag ik er naast
Geen pijn gedaan ..Paard liep vrolijk verder om gras te zoeken
Zette me voet weer in de beugel om op te stappen, valt me beugel op de grond! Uiteindelijk weer goed opgestapt en er toch een leuk rustig ritje van gemaakt

.
. Haar pony rende recht op een boom af, week op het laatste moment naar rechst. Zij valt eraf, knalt tegen de boom. Pony rent het bos in. Gelukkig hadden we de pony zo. Zij heeft nog steeds las van der knie
Maar goed ze zagen bij de buitenbak ons al aankomen en zijn toen naast elkaar gaan staan. En dus allebei de paarden en noodstop gemaakt. Maar onder weg verloor ik allebei mn beugels ik was wel een beetje bang hoor!
Ik afgestapt aan de hand terug naar de groep gelopen samen met dat andere meisje en paardje. En ik stond me toch te trillen. Iedereen jullie hebben het goed gedaan we zijn trots op jullie blabla
)