Barvrouwke schreef:Ik ben ook wel eens op hol geweest met een arabiertje.. goh wat ging die hard! We waren op de helft, hij galopeerd aan en hopa zo bij de andere weg... Ik ging zo hard... Wist dat er aan het eind van het pad een paaltje midden op het ruiterpad was, weg over, weer een paaltje en verder het ruiterpad over. Het ging allemaal zo snel en hard, maar ik weet wel dat ik zijn neus tot op mijn laars heb getrokken, maar hij bleef gaan. (ik keek echt naar mijn laars en dacht, huh? En hij minderd nou nog geen vaart??) Uiteindelijk heb ik hem een boom in weten te sturen, heel breed met takken tot op de grond. Daar ben ik eraf gesprongen en heb hem toch een rotschop verkocht! Gewacht op mijn mederrijdster en weer opgestapt. Ik zat er nog niet half op of hij ging weer. Gelukkig was ik er toen razendsnel af, heb hem aan de teugels om kunnen rukken. En na nog 3 schoppen opgestapt en naar huis kunnen stappen. Toen was ie opeens wel braaf?? Ik heb hem daarna ook nooit meer gereden.
Had het volkomen terecht gevonden als dat paard je ook een paara rotschoppen had gegeven!