Ikima schreef:Bukken is ook zo gevaarlijk, als ik een foto zie van allemaal knielende moslims dan kan ik alleen maar denken aan al die scheten die ontsnappen.
HAHAHAHAHAHAHa
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ikima schreef:Bukken is ook zo gevaarlijk, als ik een foto zie van allemaal knielende moslims dan kan ik alleen maar denken aan al die scheten die ontsnappen.
Géweldig gewoon
lonniejj schreef:Ja zo ken ik er ook eentje, het paard van mijn vriendin laat ook het een en het ander vliegen. Vooral in de draf. Dan is mijn vriendin aan het lichtrijden, en elke keer als ze gaat zitten, komt er toch een luchtstroom uitGéweldig gewoon
Geweldig topic!crossmonster schreef:lonniejj schreef:Ja zo ken ik er ook eentje, het paard van mijn vriendin laat ook het een en het ander vliegen. Vooral in de draf. Dan is mijn vriendin aan het lichtrijden, en elke keer als ze gaat zitten, komt er toch een luchtstroom uitGéweldig gewoon
Komt jouw vriendin dan zo hard in het zadel terecht steeds?
Soms komt er geen scheet al doet hij altijd zijn best whaha
pretletter17 schreef:\\whisperramse schreef:*klimt weer op bureaustoel* zo ik heb mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid lach weer even gehad, wat moest ik lachen om dit verhaaltjeJeetje, heb hier thuis ook zo'n kanjer staan
Als ie bokt, MOET hij een scheet laten.
Als je zijn hoeven uitkrabt, MOET er een scheet bij
Heb wel eens gehad dat mijn paard een scheet liet tijdens een buitenwandeling (ik ernaast) en werd toen beschuldigd van een oud vrouwtje dat ik niet zo luid mag protten
Probeer zo'n oudje maar eens wijs te maken dat jij dat niet bentniet zo luid protten

lonniejj schreef:Ja zo ken ik er ook eentje, het paard van mijn vriendin laat ook het een en het ander vliegen. Vooral in de draf. Dan is mijn vriendin aan het lichtrijden, en elke keer als ze gaat zitten, komt er toch een luchtstroom uitGéweldig gewoon
miss_w3lsh schreef:Ik vind het gewoon genant als mn knol tijdens het lessen van die keiharde scheten laat: echt niet leuk meer![]()
Ben vast niet de enige toch?
Peelie schreef:Die van mij doet het dus ook tijdens het staard borstelen en hoeven uit krabben... Echt zo'n puf. En die stinken!!! Sommige scheeten vind ik nog best wel lekker ruiken.

lieniminnie schreef:hahahahahahaha hoe je dat verteld kimmie_girl
crossmonster schreef:Peelie schreef:Die van mij doet het dus ook tijdens het staard borstelen en hoeven uit krabben... Echt zo'n puf. En die stinken!!! Sommige scheeten vind ik nog best wel lekker ruiken.
Gadverdamme, je mag smorgens wel ff onder mijn deken komen ruiken hoor