Yep en wie weet gaat hij nadenken. Hoe dan ook, het interesseert me geen bal dat hij het zat wordt, en het laat me koud of hij het commentaar leuk vindt of niet.

Maar Peter, wat had je dan gedacht hoe wij zouden reageren? Had je werkelijk gedacht dat je alleen maar leuke berichten zou krijgen?
Sorry, maar als paardeneigenaar heb je zekere verantwoordelijkheden en ik denk niet dat je je daarvan bewust bent.
Want die 3 uur per dag... dat is niks namelijk. Want wat als je paard ziek wordt? Ben je dan ook bereid om (gruwelijk dure) behandelingen te betalen, behandelingen die je meer zullen kosten dan je paard ooit waard zal zijn? Ben je bereid om uren en uren bij je paard te zitten, omdat ie niet lekker is?
En als ie een blessure heeft, en je kunt alleen maar stappen met hem, en je mag er niet op, ga je dan ook elke dag met hem wandelen?
Ben je ook bereid om de stal uit te mesten... de troep van je paard op te ruimen... de gang aan te vegen als je aan het poetsen bent geweest?
Ben je bereid om midden in de nacht naar stal te komen omdat je paard ziek is?
Weet je hoe je een paard moet voeren, hoe je hoefbevangenheid kunt voorkomen, hoe je mok kunt behandelen? Weet je hoe je een hoefzweer of maneneczeem herkent? Weet je wat je moet doen als je paard opeens kreupel staat met een dik been? Weet je ÜBERHAUPT wel hoe je kreupelheid herkent?
Ik denk van niet, ik denk dat je nu geen flauw idee hebt waar ik het allemaal over heb. En dit zijn nog maar de simpele dingen. Laat staan als het wat ingewikkelder wordt...
Maar goed, Gast9373, ik had gedacht dat jij toch verstandiger zou zijn dan dit....
Maar heb jij je instructeurspapieren? Op welk niveau heb je gereden? Heb je ook paarden zelf opgevoed?
Heb je geleerd hoe je les moet geven? Ben je verzekerd?
Weet je überhaupt wel waar je mee bezig bent?
Ennuh... hoe denk je iets over te kunnen brengen aan iemand die op zijn 15e van school is gegaan, omdat hij te eigenwijs was? Die vindt dat hij geen tijd heeft voor les, maar op mysterieuze wijze wèl voor een eigen paard?