Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ibalia schreef:lexsus schreef:Chantal22 ken het probleem maar al te goed, een paard dat naar achteren vliegt.
Wij doen, zodra hij STIL staat meteen de klep dicht. Daarna doe ik de stand erachter.
Dit vind ik erg gevaarlijk. Als het paard naar achteren stormt terwijl de klep nog niet goed dicht zit..
Als je onder de klep terecht komt dan kan dit heel slecht voor je aflopen.

Silence schreef:Dank je wel, ik geloof ook zeker dat er een grote kans is dat ik wat hij me gaat leren hier inderdaad goed bij zou kunnen gebruiken.
Kom je ook naar die clinic, omdat je die mail kreeg?

Silence schreef:Helaas willen mijn ouders (vooral pap) dit absoluut niet.
Gisterenavond en daarnet is dat hoog opgelopen, maar ik krijg ze niet omgepraat.
Ze willen het geld er niet aan uitgeven, aangezien het volgens hun toch totaal niet werkt.
(diegene krijgt hem dan inderdaad erop, maar zelf ben je geen stap verder als je alleen moet gaan werken. Dat zei de staleigenaar, dus pap klampt zich daaraan vast)
Dus ik hoop dat nog iemand tips heeft om dit zelf op te kunnen lossen.

) 
Silence schreef:Bedankt voor je verhaal.
Belonen met voer ben ik wat voorzichtig mee.Dit i.v.m de slimheid van Silence.
Dan weet ie binnen no-time dat ie toch wel wat krijgt, en gaat ie niet verder dan dat ene stapje
xMariekee schreef:roxxxiejjj schreef:Dat paard vertrouwd zijn baasje helemaal. ze volgt haar zelfs als ze los loopt waar ook maar. maar in de trailer gata ze niet. en bij petra is het ook niet echt altijd. mischien van die aantal keren dat ze langs geweest is heeft dat paard 1 keer in de trailer gestaan;).
Ik weet niet waar jij jou informatie vandaan haalt, maar zo werkt Petra niet
roxxxiejjj schreef:Ik ben er zelf bij geweest;). Ik zeg toch ook niet hoe het gegaan is of wel? Want ze deed gewoon dat specialehalstetr aan een lijn en 2 longeerlijnen erachter. En zo moest dat paard erin maar die ging bijna nooit.

ProudJustify schreef:roxxxiejjj schreef:Ik ben er zelf bij geweest;). Ik zeg toch ook niet hoe het gegaan is of wel? Want ze deed gewoon dat specialehalstetr aan een lijn en 2 longeerlijnen erachter. En zo moest dat paard erin maar die ging bijna nooit.
Deed Petra de 2 longeerlijnen achter het paard kruislings om hem zo de trailer in de krijgen?

roxxxiejjj schreef:Ik ben er zelf bij geweest;). Ik zeg toch ook niet hoe het gegaan is of wel? Want ze deed gewoon dat specialehalstetr aan een lijn en 2 longeerlijnen erachter. En zo moest dat paard erin maar die ging bijna nooit.

)