Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Wie weet spiegelen we elkaar hier wel in. Wie zal het zeggen..... Maar vervelend is het wel natuurlijk. Maar ik ga er vanuit dat we ook deze periode overwinnen. Blijkbaar moest het na anderhalf jaar toch een keertje fout gaan ergens. Maar ook nu merk ik weer, dat we naar elkaar toe groeien, nog meer vertrouwen in elkaar krijgen. Dus het is blijkbaar toch weer ergens goed voor. Al had dit van mij niet gehoeven en van Sam ook niet. Weet ik zeker.... blensink schreef:Bedankt weer voor jullie verhalen, ik vind het leuk om te lezen hoe toch iedereen weer met zijn paard omgaat om hem beter te begrijpen en zo de uitdagingen aan te gaan.
@Nadya, ik wens jou en je paard veel beterschap waarschijnlijk is het nodig om elkaar de rust en tijd te geven. En inderdaad uitgeleerd zijn we nooit en het grappige vind ik ook dat je enorm veel kan leren van deze bijzondere dieren.
. Gelukkig gaat het sinds de laatste dagen steeds beter en zijn we weer begonnen met wat grondwerk en lichte stapritjes.