aerdenhout1 schreef:En elk paard heeft een moeilijke kant met naast lopen, dat weet toch iedereen??
Dat ligt er helemaal aan hoe je ze opvoedt. Ik heb geen eenzijdige paarden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:En elk paard heeft een moeilijke kant met naast lopen, dat weet toch iedereen??
Shalbo schreef:Je hebt nou al 500 toppics over je nieuwe pony gestart, waarin het merendeel resulteerd in het feit dat je haar erg moeilijk vindt en zelfs wilde verkopen. Nu komt er iemand (KiWiKo) met een concrete oplossing (een ervaren iemand die JOU en je pony wilt begleiden) dan hou je de boot af. Dat snap ik niet. Laat haar op zn minst één keer langskomen om je iets te leren.
Succes ermee, ik hoop eecht dat je het van haar wint en jullie maatjes worden.
Woestein schreef:Heb nu al een poosje je topics en reacties gelezen en reageer nu toch even.
Ik ken dit paardje en ik zou de hulp die geboden wordt met 2 handen aangrijpen.
Als je dat doet zal je er een heel leuk paardje aan krijgen.
Helaas is het met Maartje en Nynke fout gegaan en heeft Maartje het dappere en juiste besluit genomen om een nieuw plekje voor Nynke te zoeken.
Neem dus het aanbod dat iemand met heel veel ervaring wil helpen aan en het mooiste zou zijn als je dan even een korte periode niet met Nynke om gaat zodat ze kan wennen aan de manier van 1 persoon.
Als ze dit accepteerd dan kan jij met hulp ver komen.
Heel veel succes!
Aspirer schreef:Ik sta er best voor open en alle hulp is welkom(liefst wil ik alles zelf oplossen maar dan lukt nu eenmaal niet) maar 2-3 maanden Nynke niet zien heb ik liever niet.....
Aspirer schreef:Ik sta er best voor open en alle hulp is welkom(liefst wil ik alles zelf oplossen maar dan lukt nu eenmaal niet) maar 2-3 maanden Nynke niet zien heb ik liever niet.....
Aspirer schreef:Mag slotje op, Nynke is verkocht
Aspirer schreef:MAG ik zelf weten wat ik doe? Niemand kan me opleggen om met haar verder te gaan toch?
Aspirer schreef:MAG ik zelf weten wat ik doe? Niemand kan me opleggen om met haar verder te gaan toch? Ze staat nu in belgie met een proeftijd van 7 dagen.
femmefatale1 schreef:Aspirer schreef:MAG ik zelf weten wat ik doe? Niemand kan me opleggen om met haar verder te gaan toch? Ze staat nu in belgie met een proeftijd van 7 dagen.
Je mag ook zelf weten wat je doet, maar ik mag ook mijn mening hebben...