dat werkt het beste.
jammer dat je te ver weg woond,anders was ik zo met je mee gegaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

orri schreef:Je loopt een beetje met gras voor je uitgestoken nerveus richting pony, ik denk dat je maar eens moet gaan werken aan je lichaams taal en je eigen zelfvertrouwen. Hij had bij mij allang hard rondjes mogen gaan lopen, als leider ben jij degene die de baas is. Hij is nog heel erg braaf en iedere keer als hij zegt "hoepel op ik ben bezig" en jij neemt daar genoegen mee zal het verergeren. Ook in de wei gelden dezelfde regels als met grondwerk en rijden.
Je hebt een touw... als hij naar je toe komt op deze wijze, kun je het touw laten zwieren, armen naar voren bewegen en "HE" roepen terwijl je op hem af blijft lopen. Als je dit niet durft, laat het dan iemand anders doen.
Lokken met brokjes, gras en dergelijke is onzin. Zal hij je echt niet door gaan respecteren.
chanora schreef:ZE HEEFT EEN ZWEEP BIJ HAAR..
ALS ZE BINNENKOMT GEEFT ZE HEM EEN TIK EN DAAROM MAAIT HIJ MET ZIJN VOORBEEN

Citaat:doet ie raar dan ren je achter hem aan en geeft hem echt een ontieglijk harde schop onder zijn hol!!!
sronnie schreef:Laat het paard eens pakken door iemand die niet bang is, zal waarschijnlijk wonderen doen.
Als iemand met de houding van ''hij gaat toch wel aanvallen'' in de wei komt zal het paard ook zo goed, hij blijft nog best rustig dus als je er rechtstreeks op af loopt met het idee ik ga hem gewoon pakken zal er niets aan de hand zijn.

Dniekje schreef:Het gaat al beter
Ze loopt nu zelfverzekerd de wei in. hij doet het iig niet zo erg meer. we zetten door
potverdikkie schreef:hi, is er niemand van al deze bokkers die in de buurt van dit meiske woont? Dan kan die haar helpen. Daar heeft ze meer aan dan nog 100.000 x horen dat ze bang is. Toch?
p.s. Niet boos bedoeld
] potverdikkie schreef:Dniekje schreef:Het gaat al beter
Ze loopt nu zelfverzekerd de wei in. hij doet het iig niet zo erg meer. we zetten door