ja lekker chips
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
* Laura24 schreef:Het moet dan dus binnen 7 minuten bewerkt zijn nadat je het geplaatst hebt... Snelle nicht heb jij
Jolliegirl schreef:whhah ik heb al cola
xNoName schreef:Jolliegirl schreef:whhah ik heb al cola
wat heeft dat hier mee te maken?
Hallo ik wil normale tips.
Helma_Edda schreef:Laura24 schreef:Het moet dan dus binnen 7 minuten bewerkt zijn nadat je het geplaatst hebt... Snelle nicht heb jij
ja idd
Laura24 schreef:Het moet dan dus binnen 7 minuten bewerkt zijn nadat je het geplaatst hebt... Snelle nicht heb jij
Somebitch schreef:je tips heb je al gehad toch? niet zagen en een andere instructrice zoeken.
xNoName schreef:Laura24 schreef:Het moet dan dus binnen 7 minuten bewerkt zijn nadat je het geplaatst hebt... Snelle nicht heb jij
Als zij het is maar ik denk het wel..
ik loop weleens van de computer weg alleen ik weet niet meer of ik na het bericht typen weg ben geweest. Pas vandaag bekeek ik wat reacties..
Helma_Edda schreef:je kon de reacties ook niet eerder bekijken, want je hebt dit topic vandaag gemaakt
Jolliegirl schreef:je banketstaaf jezelf alleen maar klem nu
Jolliegirl schreef:je banketstaaf jezelf alleen maar klem nu
xNoName schreef:Jolliegirl schreef:je banketstaaf jezelf alleen maar klem nu
banketstaaf?
xNoName schreef:Helma_Edda schreef:je kon de reacties ook niet eerder bekijken, want je hebt dit topic vandaag gemaakt
Huh? ik weet ZEKER dat het gister heb gemaakt! Vandaag moest ik naar school hoor ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik heb dan geen tijd om voor schooltijd achter de computer te zitten (het berischt is om 8 uur nogwat geplaatst?!)
xNoName schreef:Helma_Edda schreef:je kon de reacties ook niet eerder bekijken, want je hebt dit topic vandaag gemaakt
Huh? ik weet ZEKER dat het gister heb gemaakt! Vandaag moest ik naar school hoor ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik heb dan geen tijd om voor schooltijd achter de computer te zitten (het berischt is om 8 uur nogwat geplaatst?!)