Die van mij kan ook een monster zijn (puberende shet)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

khirshanta schreef:Ik heb sinds dag 1 grondwerk met haar gedaan, ik heb er meerdere boeken over, en heb sinds het begin theorieen die werken eruit gehaald dus je, hoewel je dit niet wist, was een beetje misplaatst.
was n.a.v. wat je hier zei:khirshanta schreef:Kom niet aan met grondwerk, dat is geen heilig middel, en mijn paard denkt echt niet 'oh, ik heb gedreigd, en nu word ik terug gezet. Nou nou, dat zal ik volgende keer wel laten'.

JoviBan schreef:Bij leiderschap binnen een kudde gaat het er niet om wie het snelst en vaakst een trap uitdeelt. Leiderschap gaat om rust, veiligheid en vertrouwen.
JoviBan schreef:Bij leiderschap binnen een kudde gaat het er niet om wie het snelst en vaakst een trap uitdeelt. Leiderschap gaat om rust, veiligheid en vertrouwen.
Lotte29 schreef:Ik ben daar nav een andere topic erg benieuwd naar....
Ik zelf geef een ferme schop, zoals ze dat in de natuur ook zouden doen. [..]
Lees: ik sla/schop geen paarden in tweeen, en mijn schop is ZEKER niet te vergelijken met een schop van een ander paard, ik draag nu eenmaal schoenen en geen ijzers, en weeg 74kg en geen 500kg....

in de kudde straffen ze elkaar ook zo af en ik neem aan dat jij vind dat je de leider bent. dus moet je dat ook duidelijk laten weten in hun taal, anders snappen ze er niks van
ayhno schreef:stem verheffen en een tik geven..
myxlea schreef:Gelijk een schop verkopen, in de kudde doen ze het ook.. hij leert maar wie de baas is

.
Citaat:Dit doe ik altijd
Maarja voorheen kon ik haar "drijven"waar ik heen wilde door achter haar aan te lopen, ze draait áltijd die kont naar je toe en draait zich dan razendsnel om de andere kant op.Voorheen vind ik haar door in te sluiten in een hoek dan gaf ze het op.Nu komt ze dus recht naar achteren "gerend" en komt ze alsnog uit doe hoek.