suc6 er mee xxx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bokkertjee schreef:nOu van zOn jOng paard kun je erg veel leren en je kunt hem ook nog naar jje eigen hand zetten
suc6 er mee xxx
blensink schreef:ik heb meer van mijn oudere paard geleerd dan van mijn merrie.
bokkertjee schreef:nOu van zOn jOng paard kun je erg veel leren en je kunt hem ook nog naar jje eigen hand zetten
suc6 er mee xxx
suc6 er mee xxx
capopjekop schreef:Ik vind er niks mis mee MITS je goede begeleiding hebt. Is er iemand in de buurt die je helpt als je tegen problemen oploopt en je begeleid?
Ik was 10 toen ik een veulen kreeg. Dit is allemaal super goed verlopen maar ik had ook begeleiding, dus als jij niet bang bent om mensen met verstand om hulp te vragen, er lekker voor gaan en van je paardje genieten
AaronYve schreef:Ik vind het goed kunnen hoor, je hebt 10 jaar ik noem dat manege ervaring, je paardje is braaf en zadelmak.
dus ja waarom niet, van doen leer je.
Ik zou ook als ik jou was MET begeleiding werken, dus als er iets niet lukt of je hebt hulp nodig gewoon vragen!
Is er wel hulp in de buurt?
heel veel succes